Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

دکتر سیما سادات لاری با بیان این‌‌که در حال حاضر هیچ واکسنی برای بیماری کووید ۱۹ در جهان ساخته نشده است؛ گفت: همه کشورهایی که توانایی انجام این کار را دارند در حال تلاش برای تولید واکسن کرونا هستند. در کشور ما نیز این تلاش‌ها در حال انجام است و تست‌های حیوانی این واکسن نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- وی افزود: امیدواریم با تلاش محققان و دانشمندان کشورمان، بتوانیم این واکسن را در کشور تولید کنیم. البته دسترسی به واکسن در صورت تولید در سایر کشورها نیز پیگیری خواهد شد. مقابله با این ویروس یک اقدام جهانی و بین المللی است و همه جهان در حال مبارزه با این ویروس هستند.

وی در پاسخ به این سوال که تدابیر وزارت بهداشت برای همزمانی آنفلوانزا و کرونا در فصل پاییز چیست، تصریح کرد: یکی از نگرانی‌های وزارت بهداشت احتمال همزمانی ویروس آنفلوآنزا و کرونا در فصل پاییز و زمستان است. در حال حاضر سازمان غذا و دارو در این زمینه مأموریت دارد. در هفته‌‌های گذشته جمعیت هلال احمر نیز اعلام کرد که یک میلیون ویال واکسن آنفلوانزا وارد می‌شود. امیدواریم با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود و اطلاع‌‌رسانی موثر رسانه‌ها در کنار وزارت بهداشت، بتوانیم این موضوع را به خوبی مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و فاصله گذاری فیزیکی همواره باید مد نظر باشد و بحث آنفلوآنزا نیز مشمول رعایت این موارد است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کووید ۱۹ واکسن آنفلوانزا کرونا ویروس واکسن کرونا کووید۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است