Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرافتخارترین المپین ورزش ایران گفت: با توصیه و درخواست دوستان و با توجه به خوابیدن کار کمیسیون ورزشکاران در انتخابات ریاست کمیسیون ثبت‌نام کردم. - اخبار ورزشی -

هادی ساعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص ثبت‌نام در انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از دو دوره گذشته قصد ریاست در کمیسیون ورزشکاران را نداشتم و در این  دو دوره  نیز کاندیدا نشدم، اما در حال حاضر با توجه به اینکه کار کمیسیون خوابیده است و دوستان نیز درخواست و توصیه کردند، در انتخابات ثبت‌نام کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ناراحتی خود از حمید سوریان عنوان کرد: سوریان اولین رئیس کمیسیون ورزشکاران بود، اما بعد از دو جلسه کار را رها کرد و رفت. خیلی زشت است سوریان حالا که در کمیسیون حضور ندارد به دنبال مهره‌چینی باشد. سوریان اگر می‌توانست کار کند به عنوان رئیس این کمیسیون به کار خود ادامه می‌داد، اما نتوانست دو جلسه را برگزار کند و حالا از بیرون در حال اظهار نظر است.

پرافتخارترین المپین ورزش ایران در خصوص اظهارات سوریان مبنی بر وجود مرام‌نامه در کمیسیون ورزشکاران گفت: اصلا مرام‌نامه‌ای وجود دارد و سوریان اگر مرام‌نامه‌ای دارد آن را بیاورد.

ساعی در پاسخ به این سوال که اعتقاد دارد سوریان با هماهنگی مسئولان کمیته ملی المپیک به دنبال مهره‌چینی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران است، گفت: این حرف را نمی‌زنم، اما بحث مرام‌نامه‌ای وجود نداشت. اگر بحث سوریان مرام و معرفت باشد نیز خود او به عنوان اولین نفر به کمیسیون پشت کرد و با بی‌معرفتی کار را ول کرد و رفت. این اتفاق نیز به خاطر یک لج و لجبازی بچه‌گانه بود که نمی‌خواهم در خصوص آن صحبت کنم، اما خود او می‌داند.

وی با اشاره به اینکه به سوریان برای ریاست کمیسون ورزشکاران کمک کرده بود، گفت: در اولین دوره با پیشنهاد من و احترام سایر دوستان، سوریان به ریاست کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد. دوستان اعتقاد داشتند با توجه به قصد من برای عدم حضور درریاست کمیسیون، سوریان بهترین گزینه است که ایشان نیز بعد از دو جلسه کمیسیون را ترک کردند.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو در خصوص تاثیرات کمیسیون ورزشکاران عنوان کرد: این کمیسیون از کمیسیون‌هایی است که می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد، اما به شرطی که افراد حاضر در آن کار و فعالیت داشته باشند. ریاست کمیسیون نیز خیلی مهم است و آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس کمیسیون خیلی خوب کار کرد و حتی برای برگزاری دوو میدانی روز المپیک خیلی زحمت کشید. 

ساعی خاطر نشان کرد: با وجود اقدامات خوب میراسماعیلی، شرایط به گونه‌ای پیش رفت که اختلافاتی در کمیته ملی پیش آمد و این اختلافات نیز ربطی به کمیسیون نداشت. بعد از این اختلافات نیز عنوان کردند که اساسنامه ایراد دارد و به همین دلیل کمیسیون را تعطیل کردند و ما نیز به خواسته رئیس کمیته جلسات را تعطیل کردیم. در حالی که می‌توانستیم جلسات را برگزار کنیم تا اساسنامه اصلاح شود. 10، 12 سال برای نگه داشتن کمیسیون ورزشکاران زحمت کشیدم و روزی که کمیسیون سر و سامان گرفت نیز نخواستم رئیس باشم.

ثبت‌نام ساعی و میراسماعیلی در انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران تکواندو کمیته ملی المپیک حمید سوریان هادی ساعی بیشتر بخوانید... چه کسانی برای ریاست کمیسیون ورزشکاران ثبت‌نام می‌کنند؟ سلیمی و عباسعلی عضو کمیسیون ورزشکاران شدند سعیدی: کمیته ملی المپیک در انتخابات کمیسیون ورزشکاران دخالتی ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... چه کسانی برای ریاست کمیسیون ورزشکاران ثبت‌نام می‌کنند؟ سلیمی و عباسعلی عضو کمیسیون ورزشکاران شدند سعیدی: کمیته ملی المپیک در انتخابات کمیسیون ورزشکاران دخالتی ندارد واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران تکواندو کمیته ملی المپیک حمید سوریان هادی ساعی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدایی سرمربی یاران طارمی با وجود کسب سهمیه مرحله مقدماتی لیگ اروپا ۲ حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است ۳ طارمی: فصلی عالی را در لیگ برتر پرتغال سپری کردم ۴ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۵ سعادتمند: مطرح کردن نام استراماچونی و قلعه‌نویی حرفه‌ای نیست، از مجیدی حمایت می‌کنیم/ عمده پول بویان را تامین کرده‌ایم ۶ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۷ نوری: کادر فنی استقلال باید بگوید مشکل استقلال چیست/ توقع‌مان از بهترین هافبک ایران بالا است ۸ اوساگونا بالاخره به ایران بازمی‌گردد مهمترین اخبار ورزشی حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است استیلی: پرسپولیس مثل دهه هفتاد شخصیت برنده و پیروز دارد/ پوکر با شایستگی رقم خورد پورموسوی: حکم کمیته استیناف درباره بازی با استقلال با مصلحت‌اندیشی صادر شد/ حق بازیکنان پارس جنوبی نیست که بازی کنند سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| درخشان: به دنبال کرسی بین‌المللی هستیم اما ریالی هزینه نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور / ورود کشتی ۶۶ هزار تنی شکر مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات ماموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل باوری در خیابان‌ها بوجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف-ب-ایران" افتتاح شده است عراق| هشدار ائتلاف فتح درباره تلاش‌های عمدی آمریکا برای تأخیر در انجام دور دوم گفتگوها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو کمیته ملی المپیک حمید سوریان هادی ساعی تکواندو ایران تکواندو کمیته ملی المپیک حمید سوریان هادی ساعی ریاست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک مرام نامه نامه ای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی