Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:56:47 GMT

روند پروژه‌های عمرانی جزیره خارگ تسریع شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۴۳۵۲

روند پروژه‌های عمرانی جزیره خارگ تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: مسئولین اجرایی، قضائی، نظارتی، نمایندگان مردم و همه کسانی که در امور کاری از آنها ساخته است، اگر باور کنند که مشکل وجود دارد و خودشان در جایگاه مردم ببینند مطمئنا نگاهی دیگر در حل مشکلات مردم خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مردم بیشتر از هرکسی با بصیرت و آگاه هستند، مردم با تمام وجود از نظام دفاع کرده‌اند، اساسی‌ترین موضوع امروز کشور، رضایت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ تصریح کرد: هماهنگی خوبی در جزیره خارگ وجود دارد، مشکلات این جزیره قابل‌شمارش و حل است.

وی تصریح کرد: با همدلی که در بین مسئولین و مردم جزیره خارگ وجود دارد، مشکلات با یک برنامه‌ریزی مدون حل می‌شود.

جمیری اضافه کرد: نواقصی در حوزه آبفا جزیره خارگ وجود دارد، که استقرار آبفا باید به سرعت پیگیری شود و آمادگی کامل را داریم که در این مسیر با همراهی مسئولین مربوطه این مشکل را به سرانجام برسانیم.

وی بابیان اینکه در حوزه ورزش جزیره خارگ مشکلاتی وجود دارد خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم در حوزه ورزش خارگ در نظر گرفته شود.

وی گفت: تقویت حوزه درمانی توسط تأمین اجتماعی را به صورت ویژه پیگیر هستیم و با یک هم‌افزایی این موضوع باید حل شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه اسناد مالکیت و طرح جامع جزیره خارگ در دوره قبل اقداماتی شده و ادامه این روند را پیگیر خواهیم بود.

کد خبر 4983339

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر آبفا گناوه جزیره خارگ مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا بیرجند ازدواج مجلس شورای اسلامی مسکن جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها و پروژه احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین اضطراری آب سیستان و زاهدان با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکارهای متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

امینی با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکارهای تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود