Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند» به صورت مجازی برگزار می‌شود و آثاری از ۲۵۰ هزار تا ۹۰ میلیون تومان در آن به فروش خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند»، رویداد تابستانی گالری گلستان، به دلیل شرایط وخیمی که کرونا به وجود آورده است در فضای مجازی برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان و طراح این رویداد با اعلام خبر فوق گفت: از دهم مرداد تا اول مهر ماه صد اثر صد هنرمند در وب سایت و اینستاگرام گالری گلستان میزبان علاقمندان به هنر و البته خریداران آثار هنری خواهد بود.

او گفت: ٧١٣ اثر متقاضی شرکت در این دوره بودند که ٢٨٢ اثر منتخب شده به نمایش و فروش گذاشته می شود.

گلستان درباره چرایی برپایی صد اثر صد هنرمند در فضای مجازی گفت:"مردم مدام می پرسیدند صد اثر چه وقت برگزار می‌شود. عادت کرده بودند که هر مرداد به این نمایشگاه بیایند، اما با آن جمعیتی که هر مرداد به گالری می‌آمدند، چطور میشد در این اوضاع کرونایی نمایشگاه برگزار کرد؟ البته با نمایش آنلاین، تماشاچی خیلی خیلی بیشتری خواهیم داشت اما باید ببینیم از لحاظ فروش چه میشود. فال است و تماشا. من هم که همیشه دل به دریا می زنم و با یک «یا علی» به سوی خطر کردن می‌روم. می‌نشینیم به تماشا که امسال تقدیر این نمایشگاه محبوب چگونه خواهد بود.

صد اثر صد هنرمند معمولا سکوی معرفی هنرمندان تازه و مقیم شهرستان است، گلستان در این باره گفت: خیلی اسامی تازه دیدم که در کنار کسانی که هر ساله شرکت می‌کردند در این دوره آثارشان معرفی می‌‌شود. سهم هنرمندان مقیم شهرستان هم مانند همیشه بسیار بالاست؛ امسال اصفهانی‌ها غوغا کردند و حدود یک سوم آثار از اصفهان آمده است، از شیراز، مشهد، رشت و کرمان هم کارهایی ارائه می شود.

او درباره حضور آثار چهره های شناخته شده گفت: چند مجموعه‌دار کارهای زیبایی دادند، آثاری از پرویز کلانتری، رضا مافی، فرامرز پیلارام، پروانه اعتمادی، ناصر اویسی، اردشیر محصص،کامبیز درمبخش و ...

گلستان درباره قیمت آثار گفت: قیمت آثار از ۲۵۰ هزار تومان شروع می شود، اما میانگین قیمت‌ها حدود یک تا پنج میلیون تومان است، گران‌ترین اثر هم ۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد شر ویروس کرونا هر چه سریع‌تر از سرمان رفع شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صد اثر صد هنرمند شیوع کرونا رویداد مجازی نمایشگاه هنری حراج هنری صد اثر صد هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود

ایسنا/گلستان شرکت آب منطقه‌ای گلستان اعلام کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و ورود سیلاب به سد گلستان، بخشی از آب این سد از ساعت ۱۶ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رهاسازی می‌شود.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گلستان آمده است: با توجه به بارش‌های مناسب و قرار داشتن سد در آستانه سر ریزی ، به منظور مدیریت حجم آب مخزن برای چهارمین مرحله در سال آبی جاری، رها سازی آب سد امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

بر این اساس، رهاسازی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف بهره برداران مجاز حاشیه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود خواسته شده از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه