Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@17:36:14 GMT

مناطق گردشگری سوادکوه مسدود شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۴۴۶۶

مناطق گردشگری سوادکوه مسدود شد

رویداد۲۴ سعید یزدانی افزود که بستن مسیر‌های گردشگری شهرستان با هماهنگی و مشارکت شوراها، دهیاری‌ها و همراهی بازرسان اداره میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در حال انجام است.

وی با تاکید بر تداوم بسته بودن مسیر‌های گردشگری تا اطلاع بعدی، گفت که در تعطیلات پایان هفته به طور قطع از ورود گردشگر و مسافر اعم از بومی و غیربومی به مناطق گردشگری شهرستان از جمله دراسله، بزلا، کسلیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جلوگیری می‌شود.

فرماندار سوادکوه افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونایی این شهرستان، متاسفانه برخی از افراد این بیماری را جدی نگرفته اند و به دنبال تفریح در مناطق گردشگری هستند.

یزدانی با بیان اینکه تمامی مناطق شهرستان سوادکوه کرونایی شده است، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همچنین پارک‌ها، تفرجگاه ها، آرایشگاه ها، کلاس‌های آموزشی و رانندگی نیز تعطیل شده است و تیم نظارتی متشکل از چهار نفر هر روزه و به صورت مستمر از ادارات، بانک‌ها، تفرجگاه‌ها، صنوف و دیگر اماکن بازدید می‌کنند.
بیشتر بخوانید: روند صعودی ویروس کرونا در ۹ استان/ سطح بالای ابتلا و مرگ در کل کشوروی با تاکید براینکه ورود ارباب رجوع به ادارات بدون ماسک ممنوع است، افزود: تاکنون به برخی از مدیرانی که دستور العمل پروتکل‌های بهداشتی در سطح این شهرستان را جدی نگرفته اند، تذکرات لازم داده شد و در صورت تکرار برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرماندار سوادکوه از ضدعفونی مستمر نقاط پرتردد از سوی شهرداری‌ها خبر داد و گفت: هشدار کرونایی توسط شهرداری‌ها با جدیت و به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی افزود: خوشبختانه در این شهرستان با کمبود ماسک مواجه نیستیم و هم اکنون در سطح شهرستان سوادکوه سه ایستگاه توزیع ماسک مستقر شده است.

فرماندار سوادکوه در پایان تعداد بازدید‌های مشترک اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی را یکهزار و ۶۴۳ مورد اعلام کرد و گفت که تاکنون ۲۵۳ مورد تذکر و ۱۱۴ مورد پرونده تخلف هم تشکیل شده است. منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سوادکوه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تلاش برای رفع آبگرفتگی ها در خوزستان / سامانه بارشی دیگر در راه است
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان