Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@13:13:39 GMT

همکار قدیمی سارق از آب در آمد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۴۷۷۵

همکار قدیمی سارق از آب در آمد

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق منزل خبر داد و گفت: همکار شاکی سارق از آب در آمد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" گفت: بیست و چهارم خرداد ماه شهروندی با مراجعه به کلانتری 137 نصر اعلام کرد، شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و مقداری طلاجات به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان را به سرقت برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با وصول پرونده به پلیس آگاهی کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه دوم برای بازدید و بررسی تخصصی به محل وقوع جرم اعزام شدند که با توجه به شیوه و شگرد سارقان ظن ماموران مبنی بر اینکه سرقت توسط فردی آشنا انجام شده است، قوت گرفت.

او در ادامه با بیان اینکه در تحقیق از رابطین و آشنایان ما لباخته کارآگاهای به یکی از همکاران شاکی به هویت وحید مظنون شدند، گفت : نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی ارسال و دستور دستگیری متهم از بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران صادر شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی و شناسایی مخفیگاه متهم، کارآگاهان طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و متهم در بدو دستگیری صراحتاً به ارتکاب سرقت از منزل شاکی با استفاده از کلید درب ورودی اعتراف کرد .

این مقام پلیسی تصریح کرد: وحید در اظهارات خود به کارآگاهان گفت، چند سالی است که با شاکی همکار می باشم و در صحبت هایی که بین ما رد و بدل شده بود می دانستم مقداری طلا در منزل نگهداری می کند که بعلت مشکلات مالی که برایم به وجود آمد و نیاز مبرم به پول داشتم تصمیم به سرقت گرفتم و با ربودن دسته کلید وی نقشه سرقت را اجرا کردم .

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی ، پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت شاکی سارق همکار پلیس آگاهی پایگاه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت