Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:46:05 GMT

ارائه خدمات الکترونیک عامل سلامتی ایثارگران است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۶۴۷۶

ارائه خدمات الکترونیک عامل سلامتی ایثارگران است

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگرا ن استان مرکزی گفت:افزایش ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران معزز آن‌هم در شرایط  کنونی با وجود ویروس کرونا تأثیر فراوانی بر سلامتی آن ها دارد.

به گزارش ایسنا، قربانعلی جدیدی با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و یاد و خاطره شهدای این عملیات، بیان کرد: داشتن روحیه انقلابی کارکنان نتیجه توکل به خدا، وحدت، تلاش صادقانه و پشتکار مضاعف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کار کردن در بنیاد توفیق بزرگی است؛ زیرا کارکنان این نهاد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که عزیزترین قشر جامعه هستند، خدمات ارایه می‌دهند و این تکریم و احترام نشان دهنده پایبندی به ارزش‌هاست.

جدیدی افزود: تمامی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران تلاش کنند تا با کسب رضایت این عزیزان، رضایتمندی خداوند متعال را به‌دست آورند.


وی ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت‌های کارکنان بنیاد مرکزی گفت: خدمت به بهترین انسان‌ها شوق خدمت را بیشتر می‌کند و موجب افزایش انگیزه در خدمات‌رسانی است؛ برای همین باید با بسیج تمام امکانات و برنامه‌ریزی مشخص، مشکلات و نیازهای آنان شناسایی و برای رفع آن اقدام شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگرا ن استان مرکزی با اشاره به موضوع تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران،یادآور شد: افزایش ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران معزز آن‌هم در شرایط  کنونی با وجود ویروس کرونا تأثیر فراوانی بر سلامتی آن ها دارد.


جدیدی گفت: انتظار می‌رود همکاران با ارائه خدمات هدفمند خصوصا به‌صورت الکترونیکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ارائه طرح‌های توسعه‌ای برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تلاش کنند؛ چراکه تمام مردم ایران، امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور را مرهون جان‌فشانی‌ها و ایثار این عزیزان هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی دولت الکترونیک ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟