Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال رازقی، یکشنبه در آیین رونمایی و آغاز فعالیت پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در شیراز که از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام شد، افزود: بارها از سوی بخش خصوصی بر موضوع ارتباط الکترونیکی میان سازمان‌های مرتبط تاکید شده اما برخی از سازمان‌های مهم به بهانه‌های مختلف از این امر سر باز می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تلاش بخش خصوصی همواره بر این بوده که بتواند در فضای کسب و کار، نقش مثبت خود را به عنوان فعال اقتصادی ایفا کند اما بعضی از مسائل سیاسی و اقتصادی باعث شده که در اغلب گزارش‌های بین‌المللی مانند انجام کسب و کار نتوانیم جایگاهی در خور و شایسته ظرفیت‌های کشور کسب کنیم.
او اظهار داشت: اقداماتی همچون تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار در سال ۹۰ انجام گرفت اما این قانون به طور کامل اجرایی نشد.
رییس اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: همچنین اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ابلاغی رهبر معظم انقلاب نیز می‌توانست انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد کند که این مساله هم محقق نشده و وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌تواند در این زمینه نقش آفرینی کند.
رازقی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صادرات به عنوان یکی از متغیرهایی است که همواره می‌تواند راهکار عبور از شرایط دشوار اقتصادی باشد از این رو حل مشکلات موجود در حوزه صادرات ضروری است. 

وی، آغاز فعالیت پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در چند شهر کشور از جمله شیراز را اقدامی مطلوب دانست و بیان داشت: امیدواریم با توجه به دولت الکترونیک، زمان صدور مجوزهای راه‌اندازی کسب و کار که از ۷۲ روز به ۷۲ ساعت تقلیل یافته به یک ساعت کاهش یابد.
با راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار، مدت زمان لازم برای شروع کسب و کار از ۷۲ روز به ۷۲ ساعت کاهش می‌یابد و متقاضیان راه‌اندازی کسب و کار می‌توانند ظرف مدت سه روز، مجوزهای لازم را اخذ و فعالیت خود را آغاز کنند.
پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در گام نخست در شهرهای شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان راه‌اندازی شد.

برچسب‌ها اتاق بازرگانی ایران وزارت امور اقتصادی و دارایی بهبود کسب و کار شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران وزارت امور اقتصادی و دارایی بهبود کسب و کار شیراز فارس اتاق بازرگانی ایران وزارت امور اقتصادی و دارایی بهبود کسب و کار شیراز فارس پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار کسب و کار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه آخرین محصولات صادراتی خود را در حوزه‌های آب، برق، پوشاک، رنگ و لوازم خانگی در بیش از ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.


در دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا رؤسای اتاق‌های بازرگانی ۲۰ کشور حضور دارند.


نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۷ تا فردا در محل اتاق بازرگانی اصفهان برپاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد