Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@19:22:18 GMT

بازیگران «دخترم نرگس»، از این سریال گفتند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۶۸۵۷

بازیگران «دخترم نرگس»، از این سریال گفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست رسانه‌ای سریال «دخترم نرگس»، ظهر امروز با حضور سیدحسن فرخی و داود سلیمان‌پور (تهیه‌کنندگان)، باقر پیران (کارگردان) و برخی از بازیگران چون محمود پاک‌نیت، رحیم نوروزی، مریم بارسنجی، جمال ذوالقدر و مریم خدارحمی، در سالن کوثر سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سلیمان‌پور، یکی از تهیه‌کنندگان سریال با بیان اینکه «دخترم نرگس» در ۲۷ قسمت و به سفارش مرکز سیمای استان‌های صداوسیما در مرکز آذربایجان غربی تولید شده است، گفت: «نگارش فیلمنامه در نیمه دوم سال ۹۷ به انجام رسید و از مهر پارسال هم فیلمبرداری سریال شروع شد و به موازات، دیگر کارهای فنی همچون ساخت موسیقی و تدوین هم پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

باقر پیران، کارگردان مجموعه «دخترم نرگس» هم در این نشست، با اشاره به محورهای اصلی داستانی این سریال توضیح داد: «سوژه اصلی و قصه‌های فرعی، همگی برگرفته از فرهنگ و ظرفیت‌های گوناگون موجود در استان آذربایجان غربی بودند البته تم پلیسی و ماجرایی داستان هم در جذب مخاطب تاثیر فراوانی داشت. استقبال مخاطبان و نتایج نظرسنجی‌ها در خصوص این سریال، انگیزه هایم را برای کار در مراکز استانی و شهرستان‌ها بیشتر کرد.»

در ادامه این نشست، بازیگران سریال به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

محمود پاک‌نیت، بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون موجود در استان‌ها گفت: «تمرکز امکانات در تهران، موجب نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های فنی و انسانی در استان‌ها شده است؛ در حالی که می‌توان با تکیه بر پتانسیل‌های قوی در مراکز، دست به تولید آثار ماندگار زد.»

وی افزود: «مشکلات مالی در شهرستان‌ها به نسبت تهران بیشتر است. بنابراین مسئولان صدا و سیما باید حمایت‌های بیشتری از تهیه‌کنندگان و فیلمسازان شهرستانی داشته باشند تا از مهاجرت اجباری آن‌ها به تهران جلوگیری شود.»

دیگر بازیگر این سریال که در نشست رسانه‌ای به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت، رحیم نوروزی بود. وی با اشاره به این‌که در چند سال گذشته، همه کارهایی که انجام داده، در شهرستان بوده است، گفت: «یکی از علایق همیشگی من، ایرانگردی بوده است؛ بنابراین هر کاری از شهرستان پیشنهاد شود، استقبال می‌کنم. برای تولید سریال «دخترم نرگس»، پنج ماه در شهر ارومیه بودیم و امیدوارم باز هم چنین اتفاقاتی رخ دهد.»

مریم خدارحمی، دیگر بازیگر این سریال هم گفت: «تعداد بالای مخاطبان «دخترم نرگس» موجب خوشحالی‌ام شد، وقتی سریالی با این ظرفیت‌ها تولید می‌شود و مخاطبان شبکه‌های سراسری هم از آن استقبال می‌کنند، گویای کیفیت بالای کار است.»

وی با اشاره به این‌که اگر بودجه بهتری اختصاص داده می‌شد، استقبال بیشتری را هم شاهد بودیم، عنوان کرد: «چنانچه فشار مالی از روی گروه‌ها برداشته شود و زمان بیشتری در اختیارشان قرار بگیرد تا مجبور به اتمام فیلمبرداری در مدت زمان پنج ماه نباشند، به یقین به کیفیت بالاتری هم خواهند رسید.»

مریم بارسنجی، دیگر هنرمند حاضر در این نشست هم گفت: «این سریال برای من فرصت بسیار خوبی فراهم کرد تا در کنار بزرگان به ایفای نقش بپردازم و تجربه کسب کنم.»

۵۷۵۷

کد خبر 1414614

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه یک سیما سازمان صدا و سیما بازیگران سینما و تلویزیون ایران دخترم نرگس ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش همشهری آنلاین، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

کد خبر 848335 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • نشست خبری سریال نون خ
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • بازیگران سریال تورم
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است