Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تصویری قدیمی و کمتر دیده شده از بازیگر سریال «شاهرگ» / هنرپیشه‌ای که نوید محمدزاده او را سوپراستار خود می‎داند

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

مجید اخشابی، خواننده شناخته شده موسیقی سبک پاپ در ایران که تیتراژ بسیاری از برنامه‎ها و سریال‌های ایرانی را خوانده است، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش شعر زیبایی را در وصف خداوند نوشت.

"به آسمان نرسد هر که خاک پاي تو  نيست
فرو رود به زمين هر که در هواي تو نيست
مگر تو خود به خموشي ثناي خودگويي
وگرنه هيچ زبان در خور ثناي تو نيست
شکوه بحر چه سازد به تنگناي حباب؟
سپهر بي سر و پا ظرف کبرياي تو نيست
سپرد جا به تو هر کس ز بزم بيرون رفت
تويي به جاي همه، هيچ کس به جاي تو نيست
کدام گهر سيراب بحر و کان را همت؟
که چشمه عرق از خجلت صفاي تو نيست
شکر به زاغ فرستي و استخوان به هما
چه رمزها که نهان در کف عطاي تو نيست
مگر ز نعمت ديدار سير چشم شود
وگرنه هر دو جهان در خور گداي تو نيست
مگر قبول تو آبي به روي کار آرد
وگرنه بندگي چون مني سزاي تو نيست
بساز از دل سنگين خويش آينه اي
که هيچ آينه را طاقت لقاي تو نيست
جواب آن غزل است اين که گفت مرشد روم
چه گوهري تو که کس را به کف بهاي تو
نيست
او را در طبيعت، راحت تر از همه جا ميتوان جست...
طبيعت حجاب زيبايي ِحقيقت اوست...
در پناه حضرتش ، شاد و سلامت و موفق باشيد.
با احترام و ارادت:
مجيد اخشابي
٩٩/٥/٤"

 

سیروان خسروی، خواننده پرطرفدار موسیقی با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در اینستاگرام علاوه بر یادآوری تولد 38 سالگی‌اش، نوشت:

"تولد ٣٨ سالگيم مبارك
‎فردا منتظر يه خبر خفن باشيد"

 

زانیار خسروی، خواننده و برادر سیروان خسروی نیز با به اشتراک گذاشتن تصویری در کنار او، تولدش را تبریک گفت.

شاهین جمشیدی، مجری برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما به منظور ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، تصویری از خود را در حالی که ماسک بر صورت زده منتشر کرده و نوشته است:

"تنها آن چیزی را باور کن که از تو‌ موجودی قوی تر ، شادتر و ارزشمند تر می سازد ."

 

منوچهر هادی، کارگردان سینما، تلویزیون و سریال‌های نمایش خانگی، با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام نوشت:

"اگر طالب گنجید به ویرانه بگردید"

مسعود ده‌نمکی، کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران، تصویر قابل تأمل زیر را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

عزت‌الله مهرآوران، هنرپیشه سینما و تلویزیون، تصویری از پشت صحنه سریال «لیسانسه‌ها» را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت:

"صحنه بیمارستان سریال لیسانسه‌ها
در حضور عالی‌جناب بهمن فرمان‌آرا"

 

علی مرادی، مجری جوان برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما، تصویر تأمل‌برانگیز زیر را که به خوبی تفاوت دنیای واقعی و مجازی را به تصویر می‎کشد در اینستاگرام منتشر کرد.

 

نرگس آبیار، کارگردان معروف و پرافتخار سینمای ایران، در ارتباط با فایده پراهمیت درختان در زندگی بشر، استوری زیر را به اشتراک گذاشت.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمند بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران ایرانی خواننده معروف خواننده ایرانی مجری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید

آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون‌اند و در عین حال برخی از تلویزیونی‌های با قدمت هم با کاری جدید سر از نمایش‌خانگی درمی‌آورند.

پیگیری‌هایی که انجام شده این روز‌ها تلویزیون ۵۲ سریال در حال پیش‌تولید و تولید دارد که از سمتِ سیمافیلم پیش می‌رود و سریال‌هایی هم توسط برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی پیش می‌رود که به روال گذشته برای پخش از تلویزیون ساخته می‌شوند.

به طور مثال سریال «بوقچی» که مجموعه تلویزیونی فوتبالی است، البته در دهه‌های گذشته داریوش ارجمند و اکبر عبدی سریال «به سوی افتخار» را با فضای مافیای فوتبال به آنتن تلویزیون رساندند. یا «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی و پرداختن به بازیکنان شناخته شده و مصائب و مشکلات‌شان، «سه پنج دو» به گونه‌ای سرمایه‌گذاران و مافیای فوتبال، «آخرین بازی» و «لژیونر» هم جزو دیگر کار‌های فوتبالی به شمار می‌رود که تاکنون در ساختار تلویزیون به آن‌ها پرداخته شده است.

البته این روز‌ها «پرویز خان» هم بعد از حضور در جشنواره فیلم فجر و اکران در سینما به شبکه نمایش‌خانگی آمده است.

حالا باید دید «بوقچی» با چه هدفی ساخته شده و تنها قصدِ به هیجان درآوردن مخاطب به واسطه پرداختن به «فوتبال» در یک اثر نمایشی را دارد یا به دنبال اهدافی دیگر است؟

این سریال در تهران به فیلمبرداری خودش ادامه می‌دهد و پیگیری‌ها نشان می‌دهد تا تیرماه تصویربرداری سریال ادامه خواهد داشت. حسن حبیب‌زاده کارگردانی سریال را برعهده دارد و گفته می‌شود موسسه هنری سوره آن را تهیه می‌کند. در این سریال حسن پورشیرازی، امیر غفارمنش، آرش نوذری، امیر کربلایی‌زاده، شهره سلطانی، رامین ناصر نصیر و بسیاری دیگر از هنرمندان به ایفای نقش می‌پردازند.

اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای اولین بار داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد. سریال «لالایی» که قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

این سریال به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور که سال‌ها با داریوش فرضیایی کار کرده و «سرزمین بالش‌ها» را با او در شبکه نمایش‌خانگی داشت این روز‌ها در اواخر تصویربرداری به سر می‌برند و گروه در تهران مشغول فعالیت‌اند تا اواخر اردیبهشت‌ماه کار به پایان برسد. قرار است این سریال امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

امیر کربلایی‌زاده که مدت‌ها از او خبری نیست و بیشتر به آموزش استندآپ کمدی و اجرای تئاتر مشغول است در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد و فرهاد بشارتی هم چندی پیش از حضور خود در این سریال خبر داده بود. قطعاً بازگشت داریوش فرضیایی بعد از مدت‌ها با سریالی در شبکه نمایش‌خانگی را می‌توان به فال نیک گرفت، چون خبر‌ها حاکی از همکاری مجدد او با تلویزیون است.

سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کار‌هایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است. در عین حال باید دید با حضور او و هنرمندانی که در «محل گل و بلبل» و برخی از پروژه‌هایی که او و دوستان داریوش فرضیایی فعالیت داشته‌اند می‌تواند اقبال را نسبت به محدود کار‌های کودکانه نمایش‌خانگی برگرداند یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد