Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در ادامه رزمایش موفق و اثر بخش کمک مومنانه که حماسه و موج امید و عزت را در جامعه ایجاد کرد و رضایت مقام معظم رهبری را به همراه داشت ، در استان ایلام با همت مردم ، بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: در نظر است تا در بستر زمانی پیش رو و با بهره مندی از ظرفیت معنوی مناسبت‌های مذهبی، مرحله دوم رزمایش با عنوان نهضت کمک مومنانه برگزار شود.

شاکرمی بیان کرد: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان ایلام در سه محور جمع آوری کمک‌های مردمی ، تعامل و هم افزایی با نهاد‌ها و دستگاه‌های استانی ، تهیه بسته‌های حمایتی به صورت سبد معیشتی و بسته‌های لوزام التحریر دانش آموزان اجرا می‌شود.

او مطرح کرد: این رزمایش در سه مقطع زمانی با استفاده از توان پایگاه‌های مقاومت ، حوزه‌ها ، بسیج خیرین ، ادارات و نهاد‌ها اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه استان ایلام  افزود: زمان اجرای نهضت کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود و کمک‌ها در میان نیازمندان ، افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع خواهند شد.

او ادامه داد: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های غیرنقدی را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت تحویل و مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۶۶ و یا شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۲۰۲۰۱ باعنوان "جذب و هدایت کمک‌های مردمی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام " واریز کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی کمک مومنانه ویروس کرونا کمک به نیازمندان نهضت کمک مومنانه استان ایلام کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲