Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:13:41 GMT

عصبانیت بارتومئو: بارسا 200 میلیون یورو ضرر کرده!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۷۱۸۳

عصبانیت بارتومئو: بارسا 200 میلیون یورو ضرر کرده!

جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا می گوید که ویروس کرونا بیش از هر باشگاه دیگر این تیم را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا علاوه بر این که باعث شد مسابقات فوتبال در اروپا با تعلیق روبرو شود، مشکلات دیگری را هم با خود به همراه داشته است. شیوع این ویروس باعث شده که وضعیت مالی باشگاه ها به هم بریزد و برنامه آنها برای نقل و انتقالات پیش رو با اختلال مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس باشگاه بارسلونا اما معتقد است که ویروس کرونا بیش از هر تیم دیگری به این تیم ضربه زده است. جوزپ بارتومئو در این باره گفت: " ما شاهد این هستیم که یک ویروس همه گیر سرتاسر دنیا را فرا گرفته و گفتیم که این موضوع باعث پیچیدگی نقل و انتقالات تابستانی خواهد شد. این همان چیزی است که اتفاق خواهد افتاد. از تاریخ 14 مارس هیچ یورویی در یافت نکرده ایم. ما نزدیک به 200 میلیون یورو از دست دادیم. 200 میلیون یورو."

 

 

 

 

 

بارتومئو در ادامه گفت: " ما حتی مجبور شدیم که موزه باشگاه را ببندیم و طبیعتاً به لحاظ بلیط فروشی نیز اصلا درآمدزایی نداشته‌ایم. 200 میلیون یورو ضرر بسیار بزرگی محسوب می‌شود. این ویروس دو یا سه فصل بر روی ما تاثیر خواهد گذاشت و هیچ‌کس نباید فکر کند که فصل آینده همه چیز به روال عادی باز خواهد گشت.

 

من اینها را می گویم تا اگر کسی فکر می‌کند که این ویروس بر بارسا هیچ تاثیری نگذاشته، بداند که اشتباه می کند. این همه گیری بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را تحت تاثیر قرار داده و فکر می کنم که بارسا از جمله تیم هایی بوده که بیشترین تاثیر منفی از این مسائل شامل حالش شده است."

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد