Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: ۲۵ درصد از ظرفیت درمانی بیمارستان امام خمینی کرج به بیماران کرونایی تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، عصر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، گفت: با توجه به درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز، 25 درصد از ظرفیت این بیمارستان امام خمینی (ره) در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با اشاره به اینکه بیمارانی که دارای بیمه‌های مکمل درمانی هستند می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند، اضافه کرد: همکاری همه جانبه تنها راه حل کنترل بیماری است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه یکی از دلایل کنترل بیماری کرونا در موج اول، همکاری قرارگاههای محله محور بود، اظهار کرد: نقش این قرارگا‌ه‌ها در موج اول کرونا به منظور کمک به مسؤولان در حوزه گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها، شناسایی بیماران مبتلا، تامین بخشی از اقلام مورد نیاز بهداشتی مردم و ... بسیار مهم و ارزشمند بود که امید می‌رود در موج دوم بیماری نیز مورد توجه قرار گیرد.

مصوب شد فروش و ذبح گوسفند در مراکز عرضه دام در سطح استان ممنوع شود.

 

درویش پور در این خصوص گفت: به منظور جلوگیری از تجمع و مسافرت‌های درون و برون شهری و مخاطرات موجود در محل‌های عرضه دام مراسم قربانی امسال به شکل سنوات گذشته برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد و مدیریت برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در تشکیل مرتب جلسات مدیریت مقابله با کرونا و اتخاذ تدابیر مناسب و ابتکاری در کنترل بیماری افزود: در جلسات آتی ستاد از برخی از این دستگاه‌ها که عملکرد مطلوبی داشته اند تقدیر می‌شود.

درویش پور به تشدید نظارت‌ها بر عملکرد حوزه اصناف، بانک‌ها و بوستان‌های استان تأکید کرد و گفت: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز باید در جلسه اتی گزارش خود را در این زمینه ارائه دهد تا در صورت تداوم تخلفات تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

تشدید نظارت بر بوستان‌ها، بانک‌ها و صنوف در دستورکار قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است تعطیلی غرفه‌های فروش مواد غذایی بوستان‌ها و همراهی شهرداری در زمینه بخشش اجاره بهای آنها، برخورد قانونی با قهوه خانه‌ها و رستوران‌های فاقد مجوز با استفاده از ظرفیت اداره اماکن نیروی انتظامی، رفع کمبود مواد اولیه برای تولید ماسک، ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به عموم مردم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، اتخاذ تدابیر لازم در سه محور؛  انتخابات، کنکور و مراسم ایام محرم در کمیته امنیتی و انتظامی جهت طرح در جلسه اتی ستاد استانی کرونا از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان بیماران البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند