Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه هزاران نفر از مردم معترض روز شنبه در مقابل دادگاه فدرال پورتلند در ایالت اورگان تجمع کردند اعتراضات در این شهر شدت بیشتری گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «هیل»، اندکی پس از آن که گروهی از معترضین بخشی از حصار بیرونی دادگستری فدرال مارک او هاتفیلد شهر پورتلند را سرنگون کردند، پلیس این شهر در اوایل روز یکشنبه اعلام وضعیت شورش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس گفت که اعلام وضعیت شورش در پاسخ به «رفتار خشونت آمیز» معترضین بوده است.

پلیس اضافه کرد که حوالی ساعت 1 بعد از ظهر به وقت محلی، برخی از معترضین زنجیری را به حصار بیرونی دادگستری فدرال متصل کردند و موفق شدند بخشی از آن را رو به پیاده رو به پایین بکشند که در مقابل با شلیک گاز اشک آور از طرف ماموران فدرال مستقر در دادگستری با هدف متفرق کردن معترضان مواجه شدند.

در برهه‌ای، پلیس به صورت عمومی از معترضان خواست تا محل را ترک کنند و هشدار داد کسانی که در محل باقی بمانند با خطر بازداشت یا احضار روبرو خواهند شد.

پلیس پورتلند گفت در حالی که در تلاش برای متفرق کردن مردم بود، معترضان اقدام به پرتاب بطری کرده و شعارهایی علیه پلیس سر دادند.

اعتراضات در پورتلند برای پنجاه‌ونهمین روز پیاپی پس از قتل «جورج فلوید» توسط افسر پلیس شهر مینیاپولیس برگزار می‌شود. این اعتراضات پس از آن تشدید یافت که اوایل ماه جاری میلادی، دولت ترامپ تصمیم گرفت تا پلیس فدرال را در این شهر مستقر کند. پلیس فدرال طی روزهای اخیر بارها از گاز اشک آور علیه معترضان استفاده کرده است.

انتهای پیام/

R1517/P/S8,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران ۲ اسرائیل از ترس پاسخ انتقامجویانه حزب‌الله دست به دامان سازمان ملل شد ۳ سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است ۴ یونان واکسیناسیون کرونایی کهنسالان را در اولویت قرار می‌دهد ۵ تهدید سوریه و لبنان از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ۶ گفت‌وگوی اختصاصی| معاون سیاسی طالبان: توافق مخفی میان طالبان و آمریکا وجود ندارد/ اگر نیروهای خارجی نروند تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت ۷ مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد ۸ عید قربان در قرقیزستان "عزای ملی" اعلام شد/ ارسال کمک‌های پزشکی روسیه به بیشکک مهمترین اخبار بین الملل گفت‌وگوی اختصاصی| معاون سیاسی طالبان: توافق مخفی میان طالبان و آمریکا وجود ندارد/ اگر نیروهای خارجی نروند تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت مصاحبه| حطیط: پیگرد بین‌المللی آمریکا به خاطر تعرض به هواپیمای مسافربری ایران ضروری است زارعی: نقش ایران، تقویت استقلال سیاسی عراق است سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر "نرگس محمدی "سرانجام به گفت‌وگو با فرزندش رضایت داد گفت‌وگوی اختصاصی| معاون سیاسی طالبان: توافق مخفی میان طالبان و آمریکا وجود ندارد/ اگر نیروهای خارجی نروند تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت وزیر اقتصاد: پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب کار در کشور راه‌اندازی می‌شود آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته+ نمودار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۳ تهران، سلامت جامعه را در گرو سلامت زنان دانست و افزود: اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته سلامت استفاده کرده و همایش ۸۰۰ نفری از ۳ نسل طلایی مادر بزرگ، مادر و دختر را برگزار کردیم. 
 

محمد هادی علی احمدی، افزود: در این همایش، ضمن آموزش حرکات نرمشی صبحگاهی در مسیر پیاده روی توسط مربی ورزش شهرداری منطقه ۱۳، بانوان حاضر در مراسم، مسیر حدود یک کیلومتری را پیاده روی کردند. 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار میز خدمت در همایش پیاده روی گفت: ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه، مشاوره فردی و غربالگری قندوفشار خون از جمله خدمات سلامتی بود که در این همایش ارائه شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • فیلم| ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • فیلم/ ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • ببینید | لحظه ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس