Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، نرگس محمدی محکوم امنیتی که دوران محکومیت خود را در زندان زنجان سپری می‌کند علی رغم امتناع چند هفته ای از گفتگو با فرزندانش در خارج از کشور بالاخره به صورت تلفنی با انها گفت‌وگو کرد.

در حالی نرگس محمدی، امروز یکشنبه، با فرزند خود، ارتباط تلفنی برقرار کرده است که پیش از این نیز مسئولان زندان زنجان، بار‌ها به نرگس محمدی پیشنهاد گفت‌وگوی تلفنی منظم با فرزندانش را که در خارج از کشور هستند، داده بودند که بنا به دلایلی نامشخص از سوی زندانی رد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در هفته های اخیر نیز، مسئولین زندان زنجان، با دعوت از نرگس محمودی، برای چندمین بار پیشنهاد ‌گفت‌وگوی تلفنی وی با فرزندانش را مطرح کردند که هر بار زندانی مجددا به بهانه‌های مختلف، از انجام آن خودداری می‌کند.

گفتنی است، نرگس محمدی در هفته‌های گذشته چندین بار با اعضای خانواده خود تلفنی صحبت کرده است و امتناع از گفتگو با فرزندانش قابل تامل به نظر میرسد

همزمان فضاسازیهای مجازی در مورد این محکوم امنیتی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش نیز گزارش تهیه شده از سوی صدا و سیما نشان داد که برخلاف ادعاهای مطرح شده مبنی بر ابتلای زندانیان بند نسوان زندان زنجان از جمله نرگس محمدی به بیماری کرونا، نرگس محمدی مطابق روال هر روز مورد معاینه پزشکی قرار می گیرد و نه تنها به بیماری کرونا مبتلا نشده، بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.

دادستان زنجان در مورد فضا سازی های مجازی پیرامون فرزندان نرگس محمدی گفت: رابطه پاک مادر و فرزندی نباید ابزار ایجاد منافع آلوده سیاسی برای عده ای در خارج از مرزهای ایران شود.

وی گفت: هنوز برای ما روشن نیست که دلیل استنکاف نرگس محمدی از گفتگوی تلفنی با فرزندانش چه بوده است؛ اما میدانیم که این امر یک موضوع عادی نبوده و برای مدتی به دستمایه تبلیغات سوءِ علیه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تبدیل شد و عده ای نیز از این موضوع به انتفاع رسیدند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: زندان زنجان نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!

به گزارش صدای ایران از روزنامه جوان، روز حادثه مادر دیانا بچه را با خودروی شخصی‌اش به خانه می‌آورد. دیانا مقابل خانه پیاده می‌شود و مادر خودرو را به داخل پارکینگ می‌برد، اما وقتی برمی‌گردد متوجه می‌شود خبری از بچه نیست. برای همین پلیس را از ماجرا باخبر می‌کنند. اعضای خانواده دیانا به پلیس گفتند به کسی مظنون نیستند و احتمال می‌دهند در همان زمان سرنشینان یک خودرو کودک را ربوده باشند.

وقتی تحقیقات پلیس با تحقیقات میدانی نشان داد که سناریوی آدم‌ربایی منتفی است، مادر دیانا را به عنوان مظنون بازداشت کردند. او در جریان تحقیقات گفت از ماجرای گم شدن کودک خبری ندارد، اما سرانجام روز گذشته به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. متهم گفت: «من به جز دیانا صاحب فرزندی دیگر هم هستم. روز حادثه بود که تصمیم به قتل دیانا گرفتم. بچه‌ام را به باغی متروکه در بیرون شهر بردم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. بعد هم جسدش را آتش زدم و به اداره پلیس رفتم و گم شدن او را گزارش دادم.»

با اعتراف متهم و با نشانی‌هایی که او در اختیار پلیس گذاشت، کارآگاهان راهی محل شدند و بقایای جسد سوخته را کشف کردند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بررسی انگیزه جرم در جریان است.


دیگر خبرها

  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!