Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@10:49:42 GMT

نرگس محمدی با فرزندش گفت‌وگو کرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۷۷۸۰

نرگس محمدی با فرزندش گفت‌وگو کرد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: نرگس محمدی محکوم امنیتی که دوران مفته ای از گفتگو با فرزندانش در خارج از کشور بالاخره به صورت تلفنی با آنها گفت‌وگو کرد.

در توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه آمده است: در حالی نرگس محمدی، امروز یکشنبه، با فرزند خود، ارتباط تلفنی برقرار کرده است که پیش از این نیز مسئولان زندان زنجان، بارها به نرگس محمدی پیشنهاد گفتگوی تلفنی منظم با فرزندانش را که در خارج از کشور هستند، داده بودند که بنا به دلایلی نامشخص از سوی زندانی رد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در هفته های اخیر نیز، مسوولین زندان زنجان، با دعوت از نرگس محمدی، برای چندمین بار پیشنهاد ‌گفتگوی تلفنی وی با فرزندانش را مطرح کردند که هر بار زندانی مجددا به بهانه‌های مختلف، از انجام آن خودداری می‌کند. گفتنی است، نرگس محمدی در هفته‌های گذشته چندین بار با اعضای خانواده خود تلفنی صحبت کرده است و امتناع از گفتگو با فرزندانش قابل تامل به نظر میرسد همزمان فضاسازی ها ی مجازی در مورد این محکوم امنیتی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش نیز گزارش تهیه شده از سوی صدا و سیما نشان داد که برخلاف ادعاهای مطرح شده مبنی بر ابتلای زندانیان بند نسوان زندان زنجان از جمله نرگس محمدی به بیماری کرونا، نرگس محمدی مطابق روال هرروز مورد معاینه پزشکی قرار می گیرد و نه تنها به بیماری کرونا مبتلا نشده، بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.

دادستان زنجان در مورد فضا سازی های مجازی پیرامون فرزندان نرگس محمدی گفت: رابطه پاک مادر و فرزندی نباید ابزار ایجاد منافع آلوده سیاسی برای عده ای در خارج از مرزهای ایران شود. وی گفت: هنوز برای ما روشن نیست که دلیل استنکاف نرگس محمدی ازگفتگوی تلفنی با فرزندانش چه بوده است؛ اما میدانیم که این امر یک موضوع عادی نبوده و برای مدتی به دستمایه تبلیغات سوءِ علیه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تبدیل شد و عده ای نیز از این موضوع به انتفاع رسیدند./ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده

وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی همتای پرتغالی درباره کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال، گفت: موضوع انسانی آزادی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرا‌ی آن‌ها در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

به گزارش فارس، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در خصوص مناسبات دوجانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به رایزنی و تبادل نظر پرداخت. وزیر امور خارجه ایران در این گفت‌وگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فیمابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه خواند.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشور‌های منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است. طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این رابطه اظهار داشت: موضوع انسانی آزادی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرا‌ی این کشور‌ها در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

دیگر خبرها

  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس