Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@14:28:43 GMT

نماز جمعه عامل وحدت بین مردم و مسئولان است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۰۱۴۹

نماز جمعه عامل وحدت بین مردم و مسئولان است

بیکی گفت: اقامه نماز جمعه و حضور مسئولان در کنار مردم در این مراسم عبادی سیاسی، محور وحدت و عامل هماهنگی بین مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و سالروز رویارویی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات غرور آفرین مرصاد با گروهک تروریستی منافقین، با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندر نهبندان از همه تلاش های امام جمعه نهبندان در راستای برپایی نماز جمعه شهرستان قدردانی کرد و با بیان اینکه اقامه نماز جمعه، محور برپایی وحدت و عامل هماهنگی بین مردم و مسئولان است، گفت: تاکنون اقامه نماز جمعه در شهرستان نهبندان به بهترین شکل موجود و بنا به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا انجام شده و ائمه جمعه و جماعت در این خصوص همکاری خوبی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی تصریح کرد: اگر همراهی ائمه جمعه با مسئولان اجرایی نباشد، در هیچ عرصه ای موفقیتی نخواهیم داشت؛ این دغدغه و همراهی ائمه جمعه در برگزاری مراسمات دینی مذهبی در ایام اپیدمی کرونا هم ملموس بوده است.

 

بیکی با بیان اینکه مسئولان نظام در تیر رس نگاه مردم هستند، گفت: در وهله اول خود مسئولان باید عامل به اجرای منویات رهبری و مصوبات ستاد ملی کرونا باشند که در این شهرستان به درستی اجرا شد.

 

وی افزود: همواره در خطبه های نماز جمعه لیوان پر و خالی شهرستان توامان برای مردم مطرح شده است، چراکه از ابتدای انقلاب، نظام خدمات فراوانی به مردم ارائه کرده است و امروز خدمات نظام در دورترن نقاط مرزی و کم برخوردار استان و نهنبدان بر کسی پوشیده نیست.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: بعد از انقلاب، بر اساس ارزش های اسلام و انقلاب و به همت مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز؛ به نقاط دور دست و دارای محرومیت مورد توجه بیشتری شده، اما باید تلاش وافری همراه با همدلی مسئولان برای توسعه بیشتر صورت بگیرد.

 

بیکی تصریح کرد: هم اکنون شرایط اقتصادی به ویژه در دهک های پایین تر جامعه نیاز به همراهی مسئولان و مردم دارد، لذا در راستای رزمایش مواسات و همدلی، دوباره این قشار آسیب پذیر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان بیرجند خراسان جنوبی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد