Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش تمهیدات لازم برای شرکت در آزمون سراسری را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این روزهای کرونایی برگزاری آزمون برای داوطلبان بحث های زیادی ایجاد کرده است، چون هر گونه کم توجهی یا بی توجهی به تمهیدات بهداشتی عواقب جبران ناپذیر فراوان را به دنبال دارد. این در حالی است که چندی قبل مینو محرز، عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری کنکور را در شرایط کنونی مناسب ندانست و تهران را در وضعیت قرمز از لحاظ بیماری کرونا ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش، در پاسخ به این سوال  که اگر داوطلب آزمون هم اکنون در صحت کامل باشه، اما در روز امتحان بیمار شود چطور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؟ گفت: در حوزه‌ها پیش بینی شده و اتاق‌هایی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

او در پاسخ به این سوال که چگونه افراد با ورود به حوزه‌های امتحانی از لحاظ سلامتی بررسی می‌شوند، افزود: مقرر است داوطلبان فرم خوداظهاری وزارت بهداشت را پر کرد و با خود به جلسه آزمون بیاورند.

زرین آمیزی درباره چگونگی حضور والدین در جلسه آزمون داوطلبان کنکور اظهار کرد: پیشنهاد شده برای جلوگیری از شلوغی و ازدحام والدین به حوزه‌های امتحانی نیایند.

سخنگوی سازمان سنجش درباره خوراکی‌هایی که داوطلبان سر جلسه  آزمون مصرف می‌کنند، افزود: سازمان سنجش خوراکی‌هایی همچون  آب و کیک در اختیار داوطلب قرار می‌دهد که از قبل ضدعفونی شده است.

او درباره اینکه در روز آزمون چطور می‌توان فهمید فرد به رغم اینکه اظهارنامه را سالم پر کرده، اما مریض است، تاکید کرد: روز آزمون وقتی داوطلب سرجلسه است که نمی‌تواند آزمایش دهد قاعدتاً باید در روزهای قبل بیماریش حتمی شده باشد که راهکارها را به داوطلبان اعلام کردیم.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش  در شرایط کنونی امکان اینکه آزمون‌ها در محیط‌های سرباز برگزار شود وجود ندارد.

انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور کرونا سخنگوی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06)، مقرر شد؛ برای مساعدت با این داوطلبان  مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ 1403/02/21در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/02/18از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت 8:00 صبح روز جمعه به‌تاریخ 1403/02/21شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ 1403/02/06 حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ 1403/02/21) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی