Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طی مراسمی با حضور قهرمانان، مسئولین شهری و پیشکسوتان ورزش ماهدشت، کلنگ ساخت خانه کشتی این شهر به زمین زده شد.

محمد اصلانی مربی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ در این باره گفت: با همکاری شهرداری ماهدشت، چهار سال قبل زمینی به مساحت ۲ هزار متر به هیئت کشتی استان البرز واگذار شد و بالاخره روز گذشته کلنگ خانه کشتی این شهرستان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان سابق کشتی آزاد آسیا ادامه داد: پس از گذشت چند سال، به کمک اعضای شورای شهر فعلی و دکتر خلیل تاری قلی شهردار ماهدشت با حضور قهرمانان، مسئولین شهری و پیشکسوتان ورزش ماهدشت کلنگ احداث خانه کشتی ماهدشت به زمین خورد و امیدوار هستیم با احداث یک خانه کشتی استاندارد بتوانیم کشتی گیران مستعدی را به کشتی کشور معرفیزکنیم.

مربی سازنده کرجی با اشاره به اینکه ماهدشت، دارای استعدادهای کشتی فراوانی است خاطرنشان کرد: ان شاالله با حمایت مسئولین استان و منطقه ماهدشت محل تمرین مناسبی در شأن جامعه کشتی در این شهرستان احداث شود.

بیشتر بخوانید: توزیع اقلام در روستاهای خراسان جنوبی توسط قهرمانان ورزشی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی خانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران حامیان نیکوکار با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز شده است، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود ١١ هزار حامی از استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به مشارکت مردم در طرح ارزشمند و معنوی، اضافه کرد: شهروندان با حضور به ادارات امداد در سطح استان، و یا به درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ١ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت نام، و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده‌دار شوند.

کد خبر 751243

دیگر خبرها

  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است