Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آزمون‌های دکترای تخصصی (Ph.D)، دستیاری و ارشد همزمان با سراسر کشور در مردادماه طبق پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت در کرمانشاه برگزار می‌شود.

کتر حبیب الله خزایی  روز دوشنبه به ایرنا افزود: آزمون Ph.D با ۷۵۲ داوطلب در روزهای ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ مرداد، آزمون دستیاری با ۵۰۵ داوطلب ۱۶ مرداد و آزمون ارشد نیز با سه هزار داوطلب در روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از آنجا که محل‌های برگزاری آزمون یکی از اماکن تجمع محسوب می شود بنابراین طبق پروتکل ابلاغی از سوی وزارتخانه رعایت فاصله گذاری فیزیکی (حداقل فاصله یک متر) بین داوطلبین و کارکنان در تمامی مبادی ورودی، خروجی، راهروها، محوطه، سالن ها و کلاس‌های حوزه های امتحانی ضروری است.

وی اظهارداشت: تمامی مراقبین، کارکنان و داوطلبین می بایست از وسایل حفاظت فردی مثل ماسک و دستکش استفاده نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: کارت ورود به آزمون از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی توسط داوطلب دریافت می شود و همزمان با کارت، داوطلب می بایست فرم خوداظهاری را نیز تکمیل نماید علاوه بر داوطلبین، کارکنان و مراقبین نیز برای تکمیل فرم خوداظهاری باید اقدام نمایند.

خزایی افزود: افرادی که در فرم خوداظهاری و یا در زمان برگزاری آزمون بیماری کرونا خود را اعلام نمایند و علایم بیماری را داشته باشند، مسوولین برگزاری آزمون در محل، برای جداسازی آنها در یک سالن مجزا برای انجام آزمون باید اقدام نمایند.

او گفت: همه داوطلبین ملزم به استفاده از لوازم تحریر شخصی (خودکار، مداد، پاک کن، ماشین حساب و مواردی نظیر آن) هستند و رد و بدل کردن اشیا و وسایل، بین داوطلبین ممنوع است.

به گفته وی، میان وعده های غذایی بین داوطلبین و کارکنان به صورت بسته بندی شده تحویل می شود.

او تصریح کرد: محل‌های آزمون قبل و بعد از آزمون توسط کارشناسان معاونت بهداشتی مورد بررسی قرار می گیرد و گندزدایی فضاهای مورد استفاده در حوزه های امتحانی طبق پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه انجام می شود، همچنین در زمان هر آزمون، یک ناظر بهداشتی هم در محل آزمون حضور دارد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه در سال ۱۳۴۷ با مدرسه عالی پرستاری کار خود را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۵۴ با تبدیل شدن به دانشکده پزشکی به خدمت رسانی به مردم خطه غرب کشور همت گماشت.
دانشکده پزشکی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۳۶۴ با تبدیل شدن به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه قوام بیشتری گرفت و علاوه بر امر درمان و آموزش به پژوهش، نوآوری و تلاش برای پیشرفت علوم پزشکی و پیراپزشکی پرداخت.
این دانشگاه هم اکنون دارای هشت معاونت، هشت دانشکده، هفت مرکز آموزشی درمانی در شهرستان کرمانشاه، ۱۷ بیمارستان و ۱۴ شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها است.
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.
۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.
این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.
۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
براساس آمارها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آزمون دستیاری آزمون دکترای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طبق پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه