Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی با بیان اینکه تسریع در ثبت مرگ ماموران جهادی به عنوان شهید فرهنگ جهادگری را در جامعه نهادینه می کند، گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حمایت کامل از طرح شهدای جهادی در مجلس دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، ‍ رئیس مجمع گروه‌های جهادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: روال اداری و قانونی ثبت شهادت شهدای جهادی در مجلس حال انجام است و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حمایت کامل از طرح شهدای جهادی  دارند و امیدواریم هر چه سریع‌تر این روال اداری به نتیجه برسد و این شهدای خدمت به عنوان «شهید» شناخته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«کریم رحیمی» یادآور شد: در سالگرد صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به گروه‌های جهادی بعد از دیدار با این گروه‌ها و ابراز لطف و محبت ایشان، 10 مرداد کنگره شهدای جهادی سراسر کشور برگزار می‌شود امیدواریم فتح بابی باشد که بحث حقوقی ثبت شهدای جهادی به عنوان شهید تسریع شود.

 

وی خاطرنشان کرد: جهادگرانی که به مأموریت‌های جهادی رفته‌اند و در راه خدمت به مردم دچار سانحه شده‌اند باید به عنوان شهید شناخته شوند و این کمترین درخواستی است که ما از این بابت از نمایندگان مجلس و دولت داریم.

 

رئیس مجمع گروه‌های جهادی استان ایلام افزود:هفته قبل در شهرستان ملکشاهی طرح‌های محرومیت‌زادیی شامل افتتاح چند باب منزل مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی داشتیم که با حضور سردار «حزنی» مسئول سازندگی سپاه افتتاح شدند و ثواب این تلاش خیر که با مشارکت گروه‌های جهادی به ثمر نشسته‌اند به شهدای جهادی و خصوصاً شهدای جهادی استان ایلام تقدیم شد.

 

رحیمی ادامه داد: آیا سزاوار است افرادی که در گروه‌های جهادی حضور دارند و جان خود را بر کف دست می نهند و از زندگی خود ایثارگرانه می‌گذرند و آسایش و راحتی را کنار می‌گذارند تا غبار محرومیتی از چهره جامعه بزدایند و امید در دلها بکارند و لبخند بر چهره‌ها بیاورند، هنگامی که دچار حادثه شد مفتخر به عنوان شامخ شهادت نشود و در پیچ و خم روال اداری این عنوان به وی داده نشود؟

 

وی با بیان اینکه تعداد گروه‌های جهادی در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: جوانان درک کرده‌اند که خدمت‌رسانی به محرومان از طریق کار جهادی نتیجه ملموس و شیرینی دارد و برای حضور در این عرصه با تمام شور و اشتیاق وارد می‌شوند

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهادگران جهاد ایلام شهادت گروه های جهادی شهدای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر لایینی، در یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه این یادواره را در راستای همزمانی روز کارگر و اردیبهشت مقاومت عنوان کرد و با اشاره به ۱۴ هزار شهید کارگری کشور، گفت: از این تعداد هزار و ۱۱۸ شهید مربوط به جامعه کارگران مازندران است؛ به این معنا که بیش از یک چهاردهم شهدای کارگری کشور از مازندران است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به محوریت ۳۰ شهید کارگر شهرستان سوادکوه، در این یادواره، خاطرنشان کرد: شهرستان سوادکوه نیز نه فقط در کل استان، بلکه در ایران از نظر تعداد شهدا سرآمد است.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه نیز در جامعه کارگری از نظر تعداد شهدای کارگر و جانباز در استان بیشتر است، از برگزاری یادواره شهدای کارگری در این شهرستان تشکر کرد.

آیت الله لایینی با بیان اینکه اسلام برای چهار قطره بسیار ارزش قائل است، به قطره خون شهدا و جانباز، قطره اشکی از خوف خدا در دل شب، قطره مرکب و جوهر علما و دانشمندان و قطره عرق کارگران برای روزی حلال اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ جز عبادت، ۹ جز آن کسب روزی حلال است، این امر را بیانگر اهمیت اسلام برای فرهنگ کار حلال دانست.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر جامعه کارگری را بدانند و درد آنها را لمس کرده و از کارشان گره گشایی کنند، گفت: همانطور که کار و کارگر ارزشمند است، خدمت به جامعه کارگری، رفع مشکلاتشان و تبدیل ناامیدی آنها به امید ارزشمند است.

کد خبر 6094099

دیگر خبرها

  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد