Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ‌سردار ‌احمدعلی گودرزی‌ در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی جکیگور با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی جکیگور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

مقابله قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر / کشف 66 تن مواد افیونی در عملیات‌های پلیس کرمان‌درگیری مسلحانه پلیس خاش با سوداگران مرگ / بیش از یک تن مواد مخدر کشف شدبازداشت یک قاچاقچی با سابقه قاچاق 100تن مواد مخدر/ ضربه یک‌تریلیون و 667میلیارد تومانی پلیس به قاچاقچیان در 4 ماه اخیر

فرمانده مرزبانی ناجا بیان داشت: مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، یک تن و 349 کیلو و 500 گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 240 کیلو و 700 گرم تریاک، 89 کیلو و 200 گرم شیشه و 19 کیلو و 600 گرم حشیش را کشف کنند.

سردار گودرزی در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز جداگانه دیگر در مرز سراوان اشاره کرد و افزود: در منطقه مرزی اسفندک، مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه موتور سیکلت و 5 راس دواب حامل مواد مخدر و  288 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 243 کیلوگرم تریاک و 45 کیلوگرم حشیش را کشف کنند که در این عملیات قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و متواری شدند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان، جهت مبارزه با اشرار و قاچاقچیان با قوت ادامه خواهد داشت و به قاچاقچیان اجازه نمی‌دهند به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,65/CT12 بیشتر بخوانید... کشف سنگین‌ترین محموله مواد مخدر در ‌جنوب شرق کشور / ۴۱ قاچاقچی دستگیر شدند بیش از ۱.۵ تن انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس استان کرمان کشف شد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد: گزارشی از شیوع فراگیر کرونا در بین معتادان نداشته‌ایم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کشف سنگین‌ترین محموله مواد مخدر در ‌جنوب شرق کشور / ۴۱ قاچاقچی دستگیر شدند بیش از ۱.۵ تن انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس استان کرمان کشف شد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد: گزارشی از شیوع فراگیر کرونا در بین معتادان نداشته‌ایم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر ۴ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۵ ‌بی‌اخلاقی‌، نزاع و ضرب و شتم در بازی جنجالی بادران ـ گل ریحان / دیداری که ‌"فوتبال" نبود ۶ عضو کمیسیون برنامه و بودجه: صندوق‌های بیمه روستایی در شرایط کرونا نیازمند حمایت بیشتری است ۷ برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان/ بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌‌شود ۸ آژانس‌های مسافرتی در اغمای کرونا/ کاهش شدید سفر شرایط بحرانی ایجاد کرده است مهمترین اخبار استانها ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد منافقین را زمین‌گیر کرد/ ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد درگیری مسلحانه مرزبانان در هنگ مرزی جکیگور با قاچاقچیان / کشف بیش از یک تن موادمخدر درخواست نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از وزیر جهاد کشاورزی/ صادرات سیب‌زمینی تسهیل شود‌+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ورود ویژه دستگاه قضا به حیاط خلوت کاخ‌نشینان/ لواسان؛ نماد شکل‌گیری طبقه مسئولان نوکیسه بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان واکنش شیخ قاسم به تهدیدهای صهیونیست‌ها؛ «آمادگی کامل مقاومت؛ شکست دیگری در انتظارتان است» عراقچی: حق مسلم مردم ایران را تسلیم قلدری‌های آمریکا نمی‌کنیم هوک: آمریکا در تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنگ مرزی جکیگور مواد مخدر محموله مواد ترین اخبار انواع مواد تن مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه

سرهنگ " حسین خواجه " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به محموله کامیون باری حامل بار هندوانه آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است و در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان