Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خلیل محبت‌خواه» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۱۸ هزار و ۶۹۹ واحد مسکن مهر برای استان تهران در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۲۵۷ هزار و ۴۷۲ واحد آن در سطح استان به خصوص در شهرهای جدید پردیس، پرند و دیگر شهرهای کوچک نظیر شهرهای اندیشه، صفادشت و پیشوا به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۱ درصد از واحدهای مسکن مهر در استان تهران به بهره‌برداری رسیده، ادامه داد: واحدهای مسکن مهر نیمه‌تمام در استان برای مقابله با افزایش قیمت اجاره‌بها باید تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بر اساس تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته مسئولیت ساخت 100 هزار و ۲۱۱ واحد به اداره‌کل راه و شهرسازی واگذار شده بود که تاکنون ۹۶ هزار و ۹۰۹ واحد یعنی ۹۷ درصد آن افتتاح شده است.

محبت‌خواه تاکید کرد: ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیز تا هفته دولت تکمیل و افتتاح می‌شود و ۲۱۱ واحد باقیمانده نیز دارای مشکل حقوقی است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای ۳۸ هزارو ۵۲۶ پروژه مسکن مهر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که تاکنون ۳۵ هزار و ۲۹۶ واحد یعنی ۹۲ درصد آن به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران گفت:‌ عملیات اجرایی احداث ۹۵ هزار و ۷۴۵ پروژه مسکن مهر نیز بر عهده شرکت عمران شهر جدید پرند و  ۸۱ هزارو ۱۲۴ واحد برعهده شرکت عمران شهر جدید پردیس است که تاکنون به ترتیب ۷۷ هزار و ۲۱۶ واحد و ۴۴ هزارو ۹۵۸ واحد مسکونی در این شهرها ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

محبت‌خواه افزود: همچنین ساخت سه هزار و ۹۳ واحد مسکن مهر برای شهر اندیشه در نظر گرفته شده بود که تمام این واحدها احداث و به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش ایرنا احداث پروژه‌های مجتمع‌های مسکن مهر با هدف خانه‌دار کردن قشرهای کم‌درآمد و محروم با واگذاری زمین‌هایی با نرخ دولتی آغاز شد و ساخت و تکمیل باقیمانده آن در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ادامه یافت.

برچسب‌ها هفته دولت وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر مسکن مهر پردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر مسکن مهر پردیس هفته دولت وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر مسکن مهر پردیس بهره برداری واحد مسکن مهر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند