Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در سفر یک روزه به استان زنجان در بازدید از پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین - زنجان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه خط ریلی دوم مسیر است که می‌تواند قزوین را به زنجان مرتبط کند.

وی یادآورشد: با اجرای این پروژه ظرفیت حمل بار در مسیر کریدور شرق به غرب کشور بیش از هفت میلیون تن افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت اظهار داشت: این خط ریلی همچنین یک و نیم ساعت زمان سفر در مسیر ریلی زنجان - قزوین را تقلیل خواهد داد.

وی اعتبار تخصیص یافته برای این خط ریلی را تکمیل کننده آن دانست و تصریح کرد: پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین حداکثر تا اسفند ماه سال جاری افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید. 

به گزارش ایرنا، ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان زنجان بوده که عملیات اجرایی آن از سال ۸۳ آغاز و کارگاه آن پس از مدتی وقفه، فعال و پیشتر ۸۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور برای اتمام این پروژه، کارسازی شده است.

این پروژه هم اکنون ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بهره برداری از آن ۸۰ دقیقه روی قطارهای مسافری از تهران تا زنجان نیز تاثیر مثبت خواهد داشت. با افتتاح این پروژه تلاقی قطارها به طور کامل حذف و موجب افزایش ایمنی سیر و حرکت شده و زوج و فرد قطارهای رفت و برگشت رعایت می شود.

برچسب‌ها اداره کل راه آهن شمال غرب سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت استان قزوین زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت استان قزوین زنجان سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت استان قزوین زنجان کردن راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود