Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شفیعی روز دوشنبه در جلسه شورای معاونان و بخشداران فرمانداری تصریح کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، مقرر شد تا برگزاری تمامی مجالس جشن و عزا در تالارها، اماکن پذیرایی و منازل تا ۲۰ مردادماه جاری در سطح شهرستان تعطیل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قزوین با توجه به اهمیت این موضوع، خاطرنشان کرد : تمامی بخشداران، دهیاران، مسوولان کلانتری‌ها و مراکز بهداشتی این شهرستان باید ضمن نظارت دقیق و مستمر، موارد دیده شده را در اسرع وقت گزارش دهند.

شفیعی همچنین از مراکز بهداشت مستقر در سطح شهرها و روستاهای شهرستان قزوین خواست تا قاطعانه و با نظارت مستمر بر تالارها و اماکن عمومی، هرگونه موارد تخلف در خصوص عدم رعایت موازین بهداشتی و دستورالعمل‌های موجود جهت مقابله با ویروس کرونا را به طور مستقیم به مراجع قضایی گزارش دهند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا ستاد پیشگیری شهرستان قزوین قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ستاد پیشگیری شهرستان قزوین قزوین کرونا ویروس کرونا ستاد پیشگیری شهرستان قزوین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در هیأت عشاق الحسین (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شب شهادت حجت الاسلام امیر انصاریان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس مراسم عزاداری با مداحی علی قربانی و محمد کریمی ادامه خواهد داشت. این مراسم جمعه ۱۴ اردیبهشت رأس ساعت ۲۰/۳۰ در هیأت متوسلین به حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم ظهر شهادت حجت الاسلام مهدی جعفری به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مرثیه خوانی این مراسم بر عهده علی قربانی و علی اکبر زادفرج و محمد رضا نوشه ور است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر در میدان امام حسین (ع) خ ۱۷ شهریور نرسیده به چهارراه صفا حسینیه عشاق الحسین (ع) است.

کد خبر 6093922 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت