Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سازمان ناظر بر موسسات بیمه بازرگانی هیچ گونه فعالیت بیمه ای از قبیل فروش کارت های تخفیفی بیمه درمان و اخذ تخفیف از مراکز درمانی ندارد
به گزارش خبرگزاری آریا ، سید جواد میرقاسمی مدیرکل امور حقوقی بیمه مرکزی در خصوص تماس برخی از هموطنان گرامی با سامانه تلفنی 2342 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فروش کارت های بیمه تکمیلی درمان با نام بیمه مرکزی گفت: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سازمان ناظر بر موسسات بیمه بازرگانی هیچ گونه فعالیت بیمه ای از قبیل فروش کارت های تخفیفی بیمه درمان و اخذ تخفیف از مراکز درمانی ندارد و ارائه هرگونه خدمات بیمه ای صرفاً توسط شرکت های بیمه، نمایندگان حقیقی و حقوقی آن ها و کارگزاران رسمی بیمه که مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی دریافت نموده اند و اطلاعات آنان در پایگاه اطلاع رسانی بیمه مرکزی درج گردیده است، انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بنابراین عرضه بیمه به وسیله اشخاصی به غیر از اشخاص مذکور ممنوع می باشد.
میرقاسمی تصریح کرد: ضمن اعلام مراتب فوق به مردم شریف ایران به شرکت هایی که به هر طریقی از جمله جعل عنوان بیمه مرکزی مبادرت به عملیات بیمه گری بدون مجوز از این سازمان می کنند متذکر می شود، اینگونه اقدامات از مصادیق جعل و کلاهبرداری و تقلب محسوب و مرتکبین تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
شایان ذکر است دفتر حقوقی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر اقدامات قانونی خود در برخورد با بیش از ده شرکت که با جعل عنوان بیمه مرکزی و بدون مجوز قانونی مبادرت به عملیات بیمه گری می نمایند آغاز و این موضوع در حال پیگیری در مراجع قضایی می باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود

آفتاب‌‌نیوز :

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

در این نامه آمده است: ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیر فعال نمودن کارت سوخت خودرو‌های گازسوز فاقد بیمه نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یاد شده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمائید در گام بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت هستند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب