Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع یوونتوس بعد از پیروزی مقابل سمپدوریا و قهرمانی در سری آ، گفت:در این فصل با سختی های زیادی مواجه شدیم و خیلی ها از بیرون به قهرمانی ما شک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس بعد از پیروزی مقابل سمپدوریا و قهرمانی در سری آ دلیل کسب این عنوان را اعلام کرد.

بونوچی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا، گفت: در این فصل با سختی های زیادی مواجه شدیم و خیلی ها از بیرون به قهرمانی ما شک کردند اما موفق شدیم به عملکرد خوب خود ادامه دهیم و این قهرمانی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا خارج از ورزشگاه ها مردم وضعیت خوبی نداشتند. کل دنیا درگیر این بیماری هستند. بازگشت به بازی ها بعد از تعطیلی چندماهه کار سختی بود به همین خاطر قهرمانی این فصل زیباتر از بقیه فصل هاست.

مدافع بانوی پیر ادامه داد: با تمام قوا برای یوونتوس بازی کردیم. نبود هواداران در ورزشگاه امری بد است. ساری به ما یاد داد که برای این پیراهن باید همه چیز را بدهیم. 2 هفته می توانیم استراحت کنیم و بعد از آن خود را برای دیدار با لیون در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنیم.

انتهای پیام/ا
 

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس بونوچی قهرمانی سریآ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم

شهرستان دورود یکی از شهرهای زیبای استان لرستان است که  دارای جاذبه های طبیعی است به طوریکه از این شهرستان به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود، پایتختی که زیباترین دریاچه آب شیرین ایران، زیباترین آبشارهای کشور و رشته کوه اشترانکوه با لقب "آلپ" ایران را در خود جای داده است.

این شهرستان جزو پرمسافرترین شهرهای لرستان به‌شمار می‌رود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ