Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره و منش شهدای والامقام به دانشجویان از اولویت‌های فرهنگی دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، عبدالله قاسمی‌پیربلوطی در مراسم سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران این دانشگاه، حفظ حرمت و کرامت دانشجویان شاهد و ایثارگر را حائز اهمیت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این مراسم میزبان دو شهید بزرگوار حاج‌حسین اسداللهی که بر اثر عارضه شیمیایی به درجه شهادت نائل شد و شهید ارغوانی از مدافعان حرم مطهر هستیم و این برنامه بهانه‌ای است تا واحد شهرقدس در دومین دهه باکیفیت خود همچنان میزبان 20 هزار دانشجو در رشته‌ها و مقاطع مختلف باشد.

این مسئول افزود: امیدواریم دانشگاه نقش مهمی در تعلیم و تربیت نسل جوان داشته باشد تا بتوانیم گام دوم انقلاب را محکم‌تر پیش ببریم؛ بنابراین ارتقای سطح علمی این قشر موجب پیشرفت و خودکفایی کشور خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بر ارائه خدمات شایسته و درخور شأن خانواده شهدا و ایثارگران تأکید کرد و ادامه داد: خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر مایه افتخار است و کارکنان این دانشگاه با همه توان برای حل مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به‌عنوان ولی‌نعمتان خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ چراکه ارتقای سطح علمی آنان موجب پیشرفت و خودکفایی کشور خواهد شد.

قاسمی‌پیربلوطی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره و منش شهدای والامقام به‌ویژه شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، شهید اسداللهی و شهید ارغوانی تأکید کرد، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را از اولویت‌های فرهنگی این دانشگاه خواند و یادآور شد: همه وظیفه ‌داریم برای گرامیداشت یاد و نام شهدا گام‌های اساسی برداریم؛ چراکه همه داشته‌های خود را مدیون آنها هستیم.

وی با اشاره به پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: عملیات مرصاد عملیاتی است که موجب می‌شود یاد و خاطره سپهبد شهید صیاد شیرازی را گرامی بداریم؛ چراکه او در عملیات قوای ارتش جمهوری اسلامی نقش استراتژیک فرمانده را ایفا کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت در ادامه با اشاره به رونمایی از ساختمان اداری به نام سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی گفت: امیدواریم که هیچوقت شرمنده خون شهدا نباشیم و بتوانیم نقش بسیار مهم و کلیدی در تعلیم و تربیت جوانان و دانشجویان داشته باشیم و به منویات رهبری که نسل جوان را در بیانه گام دوم انقلاب پررنگ دیده‌اند، توجه کنیم، شاهد درخشش جوانان مؤمن، انقلابی و متعهد به جامعه اسلامی باشیم و در بخش تعلیم و تربیت نسل جوان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم؛ چراکه جوانان امانت و سرمایه‌های این انقلاب هستند و ما باید در حفظ این سرمایه‌های انسانی انقلاب کوشا باشیم.

به گزارش آنا، مراسم نوزدهمین سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با هدف رونمایی از ساختمان شهید سردار سلیمانی به‌منظور ارج‌نهادن به مقام شامخ شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت ایثار و شهادت دانشجویان شاهد دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اولویت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود.

مهاجر ادامه داد: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

وی افزود: اکنون برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان الگویی شده‌ایم و این به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که مطمئناً امید آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند به نحو احسنت از آنها تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری شود، اظهار کرد: انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متأثر از این مناسبت ملی شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است