Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکسازی سیل‌بند کوی گلزار دهدشت بر اساس وعده مدیریت شهری انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نیمه دوم تیرماه بود که وضعیت نابه سامان کانال روباز کوی گلزار دهدشت عرصه را بر ساکنان تنگ کرد و مشکل آنها در این رسانه انعکاس یافت.

بعد از گزارش امام جمعه دهدشت طی بازدید میدانی مسؤولان شهرداری را فرا خواند و از آنها خواست برای رفع این معضل وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر به صورت مستمر پیگیر مطالبه مردمی بود و از طرفی مردم را به رعایت اصول شهرنشینی و فرهنگ‌سازی نریختن زباله دعوت کرد.

تنظیف و پاکسازی سیل‌بند بلافاصله آغاز شد. معاون شهردار در آن بازدید قول داد تا ششم مرداد ماه کانال به طور کلی لایه‌روبی و نظافت شود.

 

امروز در سررسید وعده طی بازدید میدانی خبرنگار فارس این کانال از بلوار چمران تا انتهای گلزار به صورت کامل لایه‌روبی شده اما نخاله‌های ساختمانی که به صورت غیر قانونی اطراف کانال تخلیه شده همچنان منظر محله را زشت کرده است.

پاکسازی محوطه کانال نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت. اگرچه ارائه خدمات به شهروندان در همه مناطق شهری وظیفه شهرداری است و باید زمینه زیباسازی فضای شهری را فراهم کند اما از نقش مردم در این راستا نباید چشم‌پوشی کرد.

 

با وجود اهتمام خدمات شهرداری برای پاکسازی سیل‌بند برخی شهروندان همکاری لازم نداشته و زباله‌های خود را در این کانال رها می‌کنند.


این در حالی است که سیل‌بند برای هدایت آبهای سطحیا حداث شده  و ریختن زباله در مسیر بی‌احترامی به حقوق شهروندان و بار مضاعف برای کارگرانی است که برای پاکسازی کانال وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/82016

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گلزار دهدشت فاضلاب فارس مطالبه گری پاکسازی سیل بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بایر و فضا‌های بی دفاع شهری در ناحیه سه این منطقه به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده بود که برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن شناسایی نقاط آلوده، این مکان‌ها تسطیح و پاکسازی شد.

حسین اخگر پور افزود: با اجرای این عملیات، ۱۴ هکتار از اراضی منطقه ۱۹ در محدوده کوره‌های آجرپزی پاکسازی شد.

به گفته این مسئول ، در محل‌های پاکسازی و تسطیح شده، گشت زنی مستمر انجام می‌شود تا از تبدیل دوباره این محل‌ها به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود