Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان‌های استان تهران ضمن حضور در ندامتگاه ورامین و بازدید از پروژه‌های عمرانی جدید این مرکز گفت: محیط مناسب و طراحی شایسته می‌تواند روند رشد، اصلاح و تربیت و نیز شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادها را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیدحشمت‌الله حیات الغیب» در جلسه ای که با حضور علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران، مدیر و مسئولین ندامتگاه تشکیل شد، بیان کرد: زندان بخش مهمی از جامعه است و سعی گردیده افرادی که در این جامعه خاص زندگی می کنند، طی فرآیندها و برنامه‌های روانشناسانه‌ای که تدوین گردیده، با روح و جسمی سالم به جامعه اصلی برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: از آن جا که محیط مناسب و طراحی شایسته می تواند روند رشد، اصلاح و تربیت و نیز شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادها را فراهم و فرآیند تغییر و اصلاح رفتار را ارتقاء بخشیده، از سوی دیگر ایجاد تغییرات مثبت در طراحی محیط فیزیکی به ویژه اگر همراه با به کارگیری ایمنی، هنر، زیبایی و توجه به نیازهای زندانیان باشد، اثری شگرفی در روحیه و شادابی و سلامت روان و رفتار آنان دارد.

وی تحولات انجام شده اخیر عمرانی، رفاهی، بهداشتی، فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان تهران مرهون برنامه ریزی دقیق و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان دانست و اظهار امیدواری کرد این روند رو به رشد با حمایت های ریاست سازمان زندانهای کشور با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

حیات الغیب همچنین تأکید کرد: این تغییرات اساسی در حوزه‌های مختلف و نیز زیباسازی اماکن، قطعا موجب آرامش خاطر مددجویان و تکریم خانواده‌های آنان خواهد شد.

حیات الغیب تصریح  کرد: در سال جهش تولید و با تلاش‌های جهادگونه و بسیجی وار پرسنل شاغل در زندان‌ها که سربازانی گمنام هستند، مسیر رو به رشد و تعالی در سطح زندان‌های استان تهران ملموس بوده است، از زحمات یکایک زحمتکشان عرصه اصلاح و تربیت تشکر می نمایم.

 مدیر کل زندان‌های استان تهران در بدو ورود از اماکن مختلف از جمله اندرزگاه‌ها، واحد فرهنگی، مجتمع سالن‌های ملاقات جدیدالاحداث، آشپزخانه، نانوایی هواخوری جدید، سالن چندمنظوره انتظار، مددکاری و میز خدمت بازدید کرد و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را بسیار خوب برشمرد.

در انتهای این جلسه مدیر کل زندان‌های استان تهران با اهداء لوح سپاس از زحمات صید مراد نصیریان مدیر ندامتگاه ورامین که در فاصله زمانی هشت ماه از شروع خدمت در این مرکز و ایجاد تغییرات و تحولات اساسی گردیده بود، تقدیر کرد و خدمات وی و مجموعه کارکنان را جهادی و شایسته تقدیر دانست./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان زندان ها سازمان زندان ها تقدیر مدیر کل زندان های استان تهران اصلاح و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست