Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:43:16 GMT

تاکید مدیر شبکه آموزش بر مهارت آموزی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۳۳۶۶

تاکید مدیر شبکه آموزش بر مهارت آموزی

مدیر شبکه آموزش سیماگفت: موضوع مهارت امروزه مقوله بسیار مهمی است که گمشده جامعه است و دانایی باید به توانایی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نشست خبری مسعود احمدی افرادی مدیر شبکه آموزش سیما صبح امروز دوشنبه ۶ مردادماه با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، احمدی در این نشست گفت: هر کدام از شبکه ها ماموریت خاص خود را دارند و شبکه آموزش، هفتمین شبکه سیما است که ماموریت اصلی آن در دوره جدید،مقوله مهارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی در واقع آن چیزی که به نظر من، گمشده جامعه ما است.

وی با بیان اینکه ما می خواهیم دانایی را به توانایی تبدیل کنیم،افزود: ما یک جامعه ای هستیم که متاسفانه مانند بسیاری از کشورهای در حال توسعه، آموزش زده و بیمار آموزش صرف هستیم. بنابراین در دوره جدید ماموریت شبکه آموزش به عنوان شبکه هفت سیما  و به عنوان یک شبکه پر مخاطب در بین 8 شبکه اصلی سیما که پوشش بسیار زیادی در کشور دارند، مهارت آموزی است.

احمدی افزادی گروه سنی مخاطب شبکه هفت سیما را بین 19 تا 29 سال خواند و خاطرنشان کرد: گروه هدف و معیار شبکه ما، جوانان هستند ولی امروزه این گستره بازتر شده  و تا 39 و 40 سال نیز امتداد می یابد.

مدیر شبکه هفت سیما بیان داشت: ما معتقدیم در کشورمان بی نهایت پتانسیل و ظرفیت و استعداد داریم اما آنچه مهم است این استعدادها تجمیع نشده و ما باید این پنجه باز را به یک مشت بسته تبدیل کنیم؛ به همین منظور سراغ سازمان های مهارت محوررفتیم که در راس آن ها سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور است.

در حال بروز رسانی...

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مهارت شبکه رسانه شبکه آموزش مدیر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد