Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول سازمان فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از ممنوعیت الزام خانواده‌ها برای تهیه لباس فرم مدرسه در تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیر دولتی خبر داد. - اخبار استانها -

عباس ظهیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به عدم لزوم استفاده از لباس فرم مدرسه در سال جاری، اظهار داشت: بر‌اساس تصمیم کارگروه استانی با توجه به شرایط کرونا، اداره‌کل آموزش و پرورش به تمامی مدارس استان ابلاغ کرد که امسال خانواده‌ها هیچ اجباری برای تهیه فرم جدید ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش‌آموزان در تمام مقاطع می‌توانند از فرم سال گذشته خود استفاده کنند و اگر امکان استفاده از آن وجود ندارد، می‌توانند با لباس موجه شخصی در صورت بازگشایی مدارس یا آموزش آنلاین سر‌کلاس حضور پیدا کنند.

رئیس امور فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه برای دانش‌آموزان جدید‌الورود نیز استفاده از فرم اجباری نیست، گفت: دانش‌آموزان پایه اول، هفتم و دهم مدارس دولتی و غیر‌دولتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هیچ اجباری برای استفاده فرم ندارند.

وی تصریح کرد: در صورتی که شورای مدرسه یا خود خانواده‌ها خواستار تهیه فرم برای دانش‌آموزان جدیدالورود باشند، باید به نحوی عمل شود که هزینه اضافی برای خانواده‌ها نداشته باشد.

ظهیری ادامه داد: هیچ مدرسه‌ای تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند اجباری بر استفاده فرم مدرسه در شرایط کنونی داشته باشد و نباید هزینه اضافی را بر دوش خانواده‌ها با توجه به شرایط فعلی کرونا تحمیل کرد.

دریافت هرگونه پول هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی "تخلف" است/ معرفی 70 مدیر متخلف به هیئت تخلفاتاجرای طرح زوج و فرد در مدارس قزوین/ دانش‌آموزان 3 روز در هفته به مدرسه می‌روندگیلان| تعیین شهریه مدارس غیردولتی توسط شورای نظارت مرکزی آموزش و پرورش؛ برخورد قانونی در انتظار خاطیان است

وی با اشاره به رعایت قانون ممنوعیت الزام فرم مدارس در سال جاری، اظهار داشت: در صورتی که مدرسه‌ای استفاده از فرم را اجباری کند، به صورت موردی به آن رسیدگی می‌شود و طبق قانون هیچ اجباری برای فرم مدرسه برای سال جاری نیست.

رئیس امور فعالیت‌های دانش‌آموزی ادار‌ه‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دغدغه تهیه فرم مدرسه یا لباس ورزش باید از ذهن خانواده‌ها در شرایط کنونی برداشته شود و دانش‌آموز با لباس موجه در کلاس‌های حضوری یا آنلاین حضور پیدا کند.

انتهای پیام/166/ی

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... نهضت مدرسه‌سازی، ساخت ‌کتابخانه و مراکز درمانی در راستای ایفای مسوولیت‌های ‌اجتماعی بانک‌پاسارگاد هیچ دانش آموزی در هرمزگان به خاطر عدم دسترسی به مدرسه از تحصیل باز نخواهد ماند کلنگ ساخت مدرسه خیرساز با ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار در کاشان به زمین زده شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نهضت مدرسه‌سازی، ساخت ‌کتابخانه و مراکز درمانی در راستای ایفای مسوولیت‌های ‌اجتماعی بانک‌پاسارگاد هیچ دانش آموزی در هرمزگان به خاطر عدم دسترسی به مدرسه از تحصیل باز نخواهد ماند کلنگ ساخت مدرسه خیرساز با ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار در کاشان به زمین زده شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند ۲ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۳ بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ۴ کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد ۵ ‌مصلحی در گفت‌وگو با تسنیم: عملیات مرصاد به شکستی ابدی برای منافقین تبدیل شد ۶ درگیری مسلحانه مرزبانان در هنگ مرزی جکیگور با قاچاقچیان / کشف بیش از یک تن موادمخدر ۷ گزارش|سلطان جعل مدرک ایران پای میز محاکمه / اخلال متهمان در نظام اقتصادی ‌و تشکیل شبکه کلاهبرداری / پرونده‌ای با ۱۵ متهم ۸ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه مهمترین اخبار استانها گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم دود پاسکاری ادارات در چشم متقاضیان مسکن مهر خرم‌آباد؛ وقتی دست مردم به مسکن‌های تکمیل شده نمی‌رسد نوبخت: سنندج امسال به شبکه سراسری ریلی متصل می‌شود ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند مهمترین اخبار تسنیم تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد ادامه سانسور آمارهای اقتصادی/ دولت اجازه انتشار آمار عملکرد بودجه را نمی‌دهد مرغداری اِشغالی! رفراندوم "جوجه‌های وارداتی" در صنعت مرغداری ایران: ۹۹.۸ درصد توافق راهبردی ایران ــ چین ضربه‌ای سخت به سیاست‌های تحریمی آمریکا بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل آموزش و پرورش دانش آموزان خانواده ها دانش آموزی فرم مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود