Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جلسه ابتدا صادق جاهد خطیبی مدیرعامل هلدینگ ماهان گزارشی از عملکرد سال مالی 1398 ارائه کرد و سپس گزارش حسابرس به جلسه قرائت شد.

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان گفت: هلدینگ ماهان درسال مالی ۱۳۹۷بدهی بالغ بر۱۹۵۵میلیارد ریال داشت که با تدابیراتخاذ شده دراقدامات اجرایی و مدیریتی درهلدینگ ماهان وشرکت های تابعه این رقم بدهی، به ۲۲۷میلیارد ریال سود درسال ۱۳۹۸منجرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق جاهد خطیبی در ادامه گزارش خود به مجمع عمومی و سهامداران پیرامون اقدامات انجام شده پس ازتغییرات مدیران ومعاونان درسال ۱۳۹۸اظهار داشت: درسال گذشته اقدامات انجام شده درسه بخش کاربردی واساسی صورت گرفته که منجربه بدست آمدن موفقیت های بزرگ وشگرفی شده است.

وی در خصوص مهم ترین اقدامات انجام شده در حوز راهبری شرکت ها گفت: پیاده سازی سیستم جامع اطلاعاتی یکپارچه (ERP)درسطح شرکت های تابعه،برنامه ریزی پایش وکنترل عملیات شرکت های تابعه برای ایجاد رشد عملیات وسود، تدوین استراتژی شرکت گسترش صنایع ومعادن ماهان، ایجاد ارزش افزوده و سودآوری بیشتربا استفاده ازسهم سنگ آهن معدن شماره۲ بخشی از این اقدامات است.

خطیبی درادامه توضیح مهمترین اقدامات انجام شده درحوزه کسب وکاراین هلدینگ افزود:عضویت درشرکت مدیریت اکتشاف معدنی پایا(کنسرسیوم اکتشاف)با هدف شرکت در کشف پتانسیل های جدید معدنی درمقیاس بزرگ و سرمایه گذاری برای توسعه فعالیت های معدنی ازاکتشاف تا فرآوری، تملک شرکت حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریافت موافقت اولیه احداث کارخانه کنسانتره آهن درمنطقه سیرجان و همچنین دریافت مجوز ورود ۴۰ دستگاه ماشین آلات معدنی از وزارت صمت  ازمهمترین اقدامات دراین زمینه بوده است.

در پایان جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سالانه منتهی به 29 اسفند 1398 شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان که در سالن اجتماعات بانک گردشگری برگزار شد، روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اقدامات انجام شده هلدینگ ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۸ با عنوان «برآورد تملک دارایی‌های مالی» را به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با جدول ۸ مخالفت کردند، لذا این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: موضوع بر سر ۲ رأی بود که در جدول ۸ جابه‌جا شد و قرار شد به دولت اجازه داده شود که در صورت نیاز با یکسری جابه‌جایی‌ مشکل خود را حل کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از نمایندگان درخواست دارند که این جدول را به تصویب برسانند.

کد خبر 6092745 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند