Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از ایثار، سعید اوحدی روز دوشنبه با اشاره به دستور رییس جمهوری برای پرداخت مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ارائه گزارش آن در هیئت دولت گفت: در جلسه روز گذشته(یکشنبه) هیئت دولت اعلام شد مطالبات مربوط به بازنشستگی خانواده‌های معظم شهدا و همچنین مطالبات موضوع ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تا سال ۱۳۹۸ از جمله مطالباتی است که پرداخت آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد پرداخت سایر مطالبات جامعه ایثارگری گفت: مطابق دستور رییس جمهور و اعلام جناب آقای دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، سایر مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌خصوص مطالبات بیمه درمان تکمیلی ایثارگران و معوقات آموزش جامعه ایثارگری نیز طی ماه‌های آینده پرداخت می‌شود.
معاون رییس جمهوری با تشکر از متولیان پیگیری مطالبات ایثارگران گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته زمینه پرداخت مطالبات ایثارگران تا پایان کار دولت دوازدهم فراهم شده است و جا دارد از تمام افرادی که برای رسیدن به این هدف زحمات زیادی کشیده‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

اهمال عربستان باعث فاجعه منا شد  

وی همچنین با اشاره به پیش‌رو بودن سالروز فاجعه منا گفت: اهمال و سوءمدیریت عربستان سعودی در برگزاری مراسم حج باعث بروز فاجعه‌ای شد که همه مسلمانان جهان را عزادار کرد. در این بین تعداد زیادی از هموطنان ما نیز به شهادت رسیدند و یاد آن‌ها همواره برای مردم ما زنده خواهد بود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا گفت: با رسیدن فصول سرد سال شاهد فراگیر شدن بیماری آنفلوآنزا نیز خواهیم بود. به همین منظور تعامل لازم را با اورژانس کشور برای تهیه واکسن آنفلوآنزا و واکسینه کردن ایثارگران خواهیم داشت.
اوحدی همچنین با اشاره به سهام ایثارگران در بانک دی گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که زمینه آزادسازی سهام ایثارگران در بانک دی فراهم شود. به این ترتیب اختیار فروش سهام ایثارگران در بانک دی در اختیار خود ایثارگران خواهد بود. به ایثارگران عزیز توصیه می‌کنیم در صورتی که این کار انجام شود، پیش از فروش سهام خود مشورت لازم را داشته باشند.
در این جلسه معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گزارشی از فعالیت‌های این حوزه و انجام طرح پایش سلامت ایثارگران ارائه داد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟