Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ابلاغ ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهش تولید در استان، گفت: فرصت پرداختن به حاشیه ها نیست و پروژه های جهش تولید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسین کلانتری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خواستار ابلاغ لیست پروژه های جهش تولید به فرمانداران شهرستان های ۹ گانه استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: در این راستا هر هفته نشستی به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار و عملکرد مدیران به صورت گزارش ارائه شود.
استاندار افزود: جلسات هفتگی در خصوص آئین نامه اجرایی تبصره ۱۹ به ریاست معاون عمرانی برگزار شود.
وی بر ضرورت تکمیل زیرساخت های فسفات چرام تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید مصمم بوده تا حد توان پروژه‌ های عمرانی را در سال آخر خدمت خود به پایان برساند.
کلانتری بر ضرورت اتمام و تکمیل ۴۳ پروژه عمرانی و ۴ پروژه مهم اقتصادی استان با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد تومان تا پایان سال تاکید کرد
کلانتری  افزود: در پروژه های جهش تولید پنج شهرک گلخانه ای در استان باید تکمیل شود و پروژه های آب رسانی که سه هزار و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی دارد باید سریع تکمیل شوند.
 وی تصریح کرد: پروژه های جهش تولید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.
حسین کلانتری عنوان کرد: تعریف پروژه ها متناسب با ظرفیت مناطق باشد و در هر منطقه‌ای که ظرفیت کشاورزی نبوده سعی شده پروژه‌ها در قالب گردشگری، صنعت و خدمات تعریف شود.
وی تاکید کرد: باید مدیریت ها جهادی باشد و مدیریت جهادی یعنی از همه فرصت ها و ظرفیت ها استفاده شود.
استاندار به انتشار برخی از خبرها و جوسازی های تخریب کننده از سوی برخی رسانه ها اشاره کرد و گفت: انتظار می رود رسانه براساس رسالت خود به بیان واقعیت ها بپردازد.
کلانتری خاطرنشان کرد: می طلبد اصحاب رسانه و قلم در روند اجرای این پروژه‌ ها یاری‌ گر  دستگاه‌ های اجرایی باشند و بجای پرداختن به حاشیه هایی که سبب دل‌ زدگی و خستگی مدیران می‌ شود نقاط قوت و مثبت عملکردها را نیز ببینند و با نقد منصفانه واقعیت ها را به مردم منعکس کنند.
کلانتری با اشاره به آتش سوزی های اخیر در استان و خائیز، اظهار داشت: برخی رسانه ها برای پوشش شدت بحران به جای استفاده از تصاویر واقعی تصاویر جنگل های استرالیا و آمریکا را انعکاس داده اند در حالی که برای نخستین بار شش فروند بالگرد در راستای خاموش کردن آتش بسیج شده بود و امکانات دمنده از ابتدای تاریخ تاسیس منابع طبیعی در استان ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی با تاکید بر تثبیت مدیران موفق، تصریح کرد: سال پایانی دولت است و وقتی برای پرداختن به حاشیه ها نداریم.
کلانتری افزود: در بخش اشتغال روستایی از یک هزار و ۶۹ طرح تنها ۱۷۳ طرح ایراداتی داشت و ۸۲ درصد موفق عمل کردند.
وی با تاکید بر اینکه بانک توسعه تعاون از بانک های موفق استان است، گفت: بدون شک اگر فردی خلاف قانون عمل کند با وی برخورد خواهد شد و با کسی تعارف نداریم.
 استاندار بر مصمم بودن دولت در تکمیل پروژه راهسازی پاتاوه - دهدشت اشاره کرد و گفت: پروژه افتتاح ۱۶ هزار  واحد مسکن مهر که ۶۰ درصد از تکمیل و اجرای آن در دولت تدبیر و امید انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.
کلانتری بر لزوم همدلی و انسجام در استان تاکید کرد و گفت: اکنون همگی در کنار هم باید برای رونق تولید و اشتغال در استان تلاش کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پروژه های جهش تولید پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   عطائی افزود: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم.   وی بیان کرد: پیگیری روند اجرای طرح‌های راهسازی نیز از مسائل مهم و قابل توجه بوده که روسای شهرستان به این امر مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.   در این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان