Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه رادیویی ایران، به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) به جای برنامه «گلبانگ» برنامه «باغ ارغوان» به پخش نغمه های آیینی مناسب سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) می پردازد.

«باغ ارغوان» با اجرای مریم نشیبا ۶ و ۷ مرداد ساعت ۱۵ پخش می شود.

ویژه برنامه «عشق نام دیگر توست» با بهره گیری از حدیثی از امام محد باقر(ع) که فرموده اند: «هیچ کس از گناهان در امان نمی ماند، مگر اینکه زبانش را نگه دارد» به موضوع اهمیت حفظ زبان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ریاضت و حجت الاسلام کثیری مهمان برنامه خواهند بود.

این برنامه ۶ و ۷ مرداد بعد از خبر ساعت ۱۹ با اجرای ایمان ساکی پخش می شود.

«شهریار علم» نام ویژه برنامه دیگری است که به ویژگی باقر العلوم بودن یعنی شکافنده علم های گوناگون بودن آن حضرت می پردازد. این برنامه دوشنبه ۶ مرداد بعد از خبر ساعت ۲۳ پخش می شود.

«دور عاشقان» نیز با توجه به یکی از احادیث امام محمد باقر (ع) که فرمودند: «سه چیز از خصلت های نیک دنیا و آخرت است؛ از کسی که به تو ستم کرده است بگذری، به کسی که از تو بریده است بپیوندی و هنگامی که با تو به ندانی رفتار شود، بردباری کنی.» به اهمیت این حدیث می پردازد.

این برنامه دوشنبه ۶ مرداد ساعت ۲۳:۳٠ با حضور حجت الاسلام محمد پویا پخش می شود.

«حرفی از نام تو» ویژه برنامه دیگری است که نهضت علمی در دوران امام محمد باقر (ع) را بررسی می کند. این برنامه با حضور علیرضا رامیار مدرس حوزه و دانشگاه سه شنبه ۵:۳٠ پخش می شود.

کد خبر 4984286 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو ایران امام محمد باقر برنامه رادیویی ویروس کرونا فیلم سینمایی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه یک سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه سه سیما فیلم مستند موسیقی نواحی سریال ایرانی سازمان صداوسیما امام محمد باقر پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت