Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: در آستانه سالروز پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، جهادگران استان با امام خامنه‌ای تجدید میثاق می‌کنند. - اخبار استانها -

مهدی اصلانی زاویه در آستانه سالروز پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه‌های جهادی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: گروه‌های جهادی در صف اول خدمت رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی هستند و باید تلاش کرد گفتمان جهادی در گام دوم انقلاب را به گفتمان عمومی تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال دیدار جمعی از  نمایندگان گروه‌های جهادی با رهبر معظم انقلاب در 10 مرداد سال 98، مقام معظم رهبری فردای همان روز در 11 مرداد پیامی 9 بندی خطاب به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی صادر کردند که 11 مرداد امسال به عنوان اولین سالگرد این پیام است.

اصلانی با اشاره به پیام 9 بندی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این پیام مقام معظم رهبری حرکت جهادی را کاری با ارزش و برخواسته از ایمان و به کارگیرنده ظرفیت‌های وجودی انسان می‌دانند.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم افتتاح شدفرمانده لشکر 10 سیدالشهداء: عملیات غافلگیرانه "فروغ جاویدان" به قتلگاه منافقین ‌تبدیل شدبیانیه ارتش به مناسبت سالروز عملیات مرصاد و حماسه شهدای سایت سوباشی


رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: امروز در آستانه صدور پیام 9 بندی مقام معظم رهبری به جوانان گروه‌های جهادی، جهادگران استان اردبیل با رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای جهادی تجدید میثاق نموده و همچنان  برای تحقق شعار خدمات‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت تلاش می‌کنند.

حرکت‌های جهادی رکن اساسی و پایه پیشرفت کشور

وی اظهار کرد: امروز کار جهادی به یک اصل تبدیل شده و حرکت‌های جهادی رکن اساسی و پایه پیشرفت کشور هستند و اتفاقات خوبی به دست جهادگران اتفاق افتاده که در جامعه نیز ملموس بوده است.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: جهت‌دهی به اردوهای جهادی بسیجیان با هدف ارتقای کمی و کیفی این حرکت‌های جهادی امری ضروری است که مجمع جهادگران به‌دنبال این هدف است.

اصلانی ادامه داد: کرونا ثابت کرد نقش گروه‌های جهادی در رفع مشکلات کشور تزئینی نیست و مبارزه جهادگران با ویروس کرونا در عمل کارآمدی گروه‌های جهادی و بسیج مردمی را نشان داد.

شهدای جهادی به عنوان شهید شناخته شوند

وی افزود: شهدای جهادی در راه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم مناطق محروم به درجه رفیق شهادت نائل شدند که باید این شهدای عزیز به صورت قانونی و رسمی به عنوان شهید شناخته شوند.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به پیگیری تصویب طرح عنوان شهید برای شهدای جهادی، بیان کرد: امیدواریم با عنایت مجلس جهادگرانی که جان خود را در راه محرومیت زدایی مناطق محروم تقدیم کردند، به عنوان شهید در بنیاد شهید و امور ایثارگران لحاظ شوند.

اصلانی اظهار کرد: 10 مرداد ماه امسال که سالروز پیام 9 بندی رهبر معظم انقلاب به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی است دومین یادواره شهدای جهادی با حضور خانواده‌های شهدای جهادی کشور در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۵۰۰ خانواده شهدا و ایثارگر اردبیلی از مسکن بهره‌مند می‌شوند کنفرانس بین‌المللی مجازی «راه ولایت و شهدای وطن» برگزار می‌شود تعداد شهدای آتش‌نشانی تهران به ۶۰ رسید + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۵۰۰ خانواده شهدا و ایثارگر اردبیلی از مسکن بهره‌مند می‌شوند کنفرانس بین‌المللی مجازی «راه ولایت و شهدای وطن» برگزار می‌شود تعداد شهدای آتش‌نشانی تهران به ۶۰ رسید + تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند ۲ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۳ بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ۴ درگیری مسلحانه مرزبانان در هنگ مرزی جکیگور با قاچاقچیان / کشف بیش از یک تن موادمخدر ۵ گزارش|سلطان جعل مدرک ایران پای میز محاکمه / اخلال متهمان در نظام اقتصادی ‌و تشکیل شبکه کلاهبرداری / پرونده‌ای با ۱۵ متهم ۶ ‌مصلحی در گفت‌وگو با تسنیم: عملیات مرصاد به شکستی ابدی برای منافقین تبدیل شد ۷ کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد ۸ گزارش| کارون در سیطره برج‌های بی‌مجوز؛ طرح جامع شهری اهواز چه زمانی اجرایی می‌شود؟ مهمترین اخبار استانها گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم روایتی از عشق مردم به جایگاه با صلابت جمعه / نخستین «نماز جمعه بجنورد» در چه تاریخی اقامه شد؟ + فیلم نظر آیت‌الله نوری همدانی درباره سود وام اجاره مسکن / گرفتن سود به هر کیفیت ربا و حرام است گزارش| قیمت‌های افسارگسیخته‌ لوازم یدکی در شیراز / آیا بازار سامان می‌یابد؟ مهمترین اخبار تسنیم تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد جزئیات صادرات و واردات کشور در فصل بهار/ صادرات در ایام کرونا چقدر بود؟ ادامه سانسور آمارهای اقتصادی/ دولت اجازه انتشار آمار عملکرد بودجه را نمی‌دهد مرغداری اِشغالی! رفراندوم "جوجه‌های وارداتی" در صنعت مرغداری ایران: ۹۹.۸ درصد توافق راهبردی ایران ــ چین ضربه‌ای سخت به سیاست‌های تحریمی آمریکا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی و بسیج رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری شهدای جهادی عنوان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا