Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت قطعه‌سازی و کاهش وابستگی به محصولات خارجی، به‌منظور تأمین بودجه لازم برای ارتقای رتبه بیشتر سرای فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، نشست شورای سیاستگذاری سرای فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با حضور نماینده مردم شهرستا‌ن‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان، سرپرست اداره‌کل اجرایی سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و تعدادی از صاحبان صنایع در تالار زنده‌یاد بابک فخیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت‌های تأسیس  سرای فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از سوی منصور یاری رئیس این سرا ارائه شد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اهمیت قطعه‌سازی و کاهش وابستگی به محصولات خارجی به‌منظور تأمین بودجه لازم برای ارتقای رتبه بیشتر سرای فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان قول مساعد داد.

میثم عرب‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز در این نشست با اشاره به امکانات و ظرفیت این دانشگاه عنوان کرد: اولویت نخست ما درآمدزایی برای دانشگاه‌ است و در این راستا با اجرای سرای نوآوری فرش ماشینی طرح تحقیقاتی «پایش قطعات مصرفی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته» انجام خواهد شد.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است

ایسنا/مازندران عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی از مشخص شدن اولویت‌های جذب معلمان درسال ۱۴۰۳ خبر داد.

رضا حاجی پور به خبرنگار ایسنا در آمل گفت: درسال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ هزار معلم در قالب ماده  ۲۸ در آزمون‌های متوالی که برگزار شد در راستای کمبود نیروهای آموزشی در آموزش و پرورش جذب شدند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر بیش از ۱۲۰ هزار معلم درمقاطع مختلف تحصیلی درکشور کمبود و نیاز جدی است، افزود: برای سال جاری نیز همانند روال انجام شده سال ۱۴۰۲ با برگزاری آزمون‌های جذب معلم اقدام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اولویت جذب با معلمانی هست که در قالب پیش دبستانی‌ها، حق التدریسی، نهضت سوادآموزی، برون سپاری، غیرانتفاعی، معلمان طرح امین و سربازمعلم و افرادی که سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش داشتند.

حاجی پور اضافه کرد: درماه اردیبهشت نیز یک آزمون استخدامی معلمان برگزار شد که تعداد جذب آنها نیز از سوی آموزش و پرورش مشخص خواهد شد.

وی ابرازامیدواری کرد: حداقل بخشی از کسری و نیاز معلمان درمقاطع مختلف تحصیلی درسال جاری و تا پیش از سال تحصیلی ۱۴۰۳ و۱۴۰۴ جذب آموزش و پرورش شوند.

اعتراض مجلس به احکام صادرشده در رتبه بندی معلمان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان نیز گفت: این طرح همان گونه که انتظار می‌رفت انجام شد و برای معلمانی که به صورت رسمی مشغول به کار بودند، در سطح کشور مشمول این طرح شدند.

حاجی پور با بیان اینکه قانونی که نمایندگان مجلس دراین دوره مصوب کردند، درزمان اجرا در شیوه و چگونگی اجرای آن به آن ایراد وارد شد، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قالب مطالبه‌گری معلمان، به احکامی که در رتبه بندی معلمان صادر شده اعتراض دارند و باید درشروع کار مجلس جدید حتما تجدید نظر و اصلاح شود.

وی توضیح داد: دراحکام صادره برای برخی از معلمانی که سالها به عنوان معلم جذب شده بودند، پس از اعلام رتبه بندی به ناچار به عنوان کارمند اداری ومدیریت در واحدهای مختلف ستاد و ادارات آموزش و پرورش به کار گرفته شدند.

حاجی پور ابرازامیدواری کرد که درتجدید نظر مجلس، همه در قالب رتبه بندی درست و عادلانه قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم