Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:38:39 GMT

رضایی هدایت تیم ملی جوانان را رد کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۵۷۳۲

رضایی هدایت تیم ملی جوانان را رد کرد

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پروجای ایتالیا آخرین نفری است که حضور در تیم ملی جوانان را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان پس از استعفای پورموسوی شرایط مناسبی ندارد؛ کمیته فنی فدراسیون فوتبال پس از استعفای این مربی که حالا هدایت پارس جنوبی جم را عهده دار شده است، با سهراب بختیاری به توافق رسید ولی این مربی هم سر از شهر خودرو در آورد و در ادامه پرویز مظلومی که مدت ها است که در لیگ برتر تیمی ندارد، به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان که باید تیمش را برای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی آماده کند، انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این انتخاب حالا مسئولان فدراسیون فوتبال با مشکل دیگری روبرو شده اند و انتخاب دستیاران برای آنها دردسر ساز شده است.


در آخرین انتخاب، آنها رحمان رضایی را به جای محمد نوازی برای حضور روی نیمکت تیم ملی جوانان به عنوان دستیار اول پرویز مظلومی پیشنهاد کرده اند که این چهره این درخواست را رد کرده است.


گویی پیش از اینکه با رضایی برای دستیاری مظلومی حرف زده شود، با او برای تصدی پست سرمربی تیم ملی جوانان صحبت شده است و همین مذاکرات هم سبب شده تا ارائه پست دستیاری توسط رضایی خیلی زود با پاسخ منفی مواجه شود.

رحمان رضایی جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحمان رضایی جوانان تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد

رالف رانگنیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد از سمت فعلی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش کناره‌گیری کند تا هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار شود. در روز‌های اخیر خبر‌های فراوانی درباره توافق رانگنیک با باواریایی‌ها منتشر شد، گزینه‌ای که باب طبع بسیاری از هواداران تیم مونیخی نبود و با واکنش‌ها منفی آنها همراه شد. اکنون، اما آنها نفس راحتی خواهند کشید، چرا که رانگنیک اعلام کرده که قصد رها کردن نیمکت اتریش را ندارد.

رانگنیک ۶۵ ساله که هدایت شمار زیادی از تیم‌های آلمانی شامل اشتوتگارت، هوفنهایم، لایپزیگ، شالکه و هانوفر را در کارنامه دارد و مدتی هم در فصل ۲۲-۲۰۲۱ سرمربی منچستریونایتد بود، گفت: من با تمام وجود، سرمربی تیم ملی ملی اتریش هستم و واقعاً از این کار لذت می‌برم و مصمم هستم تا با موفقیت به حرکت در راهی که قدم گذاشته‌ایم ادامه دهم. در همین حال، اما مایلم تأکید کنم که این به منزله پس زدن بایرن مونیخ نیست، بلکه بیشتر برای احترام گذاشتن به تیم فعلی‌ام و تلاش برای تحقق اهداف مشترک‌مان است. تمام تمرکز ما روی کسب موفقیت در جام ملت‌های اروپاست و هر کاری که از دست‌مان برآید برای پیشروی در این مسابقات انجام می‌دهیم.

قرارداد فعلی رانگنیک با اتحادیه فوتبال اتریش برای هدایت تیم ملی این کشور تا پایان ماه جولای سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد. او روز نخست ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌