Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجمین روز از هفته ملی مهارت مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس با همراهی معاونان و برخی از مسئولان ستادی با حضرت آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.

حشمت کوشکی به بیان رسالت‌ها، مأموریت‌ها و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پرداخته و گفت: آموزش مهارت، پژوهش، تدوین استاندارهای آموزشی و سنجش مهارت نیروی کار از مأموریت‌های اصلی این اداره کل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دامنه خدمات آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بسیار وسیع بوده و این آموزش‌ها جمع کثیری از جمله کارجویان، دانشجویان، سربازان، روستاییان و عشایر، زندانیان، شاغلان صنایع و صنوف و بیشتر اقشار جامعه را پوشش می‌دهد.

در ادامه آیت الله دژکام با بیان این موضوع که با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آشنایی دارد اظهار کرد: برای معرفی آموزش‌های مهارتی نیاز است تا یک کار مشترک تولیدی تلویزیونی بین دفتر ستاد اقامه نماز جمعه شیراز و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس انجام شود.

امام جمعه شیراز بیان کرد: هنگامی که مردم تأیید یک مطلب و یک کار مفید همانند آموزش‌های مهارتی را از زبان‌های مختلف دریافت کنند قطعاً توجه بیشتری به آن مطلب نشان می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: برای معرفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز همانند امور فرهنگی بایستی از فضای مجازی حداکثر استفاده را برد.

امام جمعه شیراز همچنین خواستار ارائه گزارش به مردم از مهارت آموختگان کارآفرین و اشتغال یافته شد.

در پایان این دیدار تندیس یادبود گرامیداشت هفته ملی مهارت از سوی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس به آیت الله دژکام اهدا شد.

کد خبر 4984353

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فنی و حرفه ای فارس لطف الله دژکام ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین آموزش فنی و حرفه ای جمعه شیراز استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد

نماینده سبزوار گفت: آقای رشیدی کوچی به دروغ طرح صیانت را طرح فیلترینگ عنوان کرد در حالی که این طرح دقیقا نقطه مقابل فیلترینگ بود.

به گزارش خبرآنلاین، جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی، طی روز‌های اخیر در گفت‌وگویی، درباره بررسی طرح صیانت در مجلس یازدهم گفت: «طرح صیانت علنا از دستور کار مجلس خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که برخی در تلاش هستند هفته آخر مجلس این طرح مورد بررسی قرار گیرد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا سر منافع مردم معامله کردن با جریانی خاص قطعا به ضرر آن اشخاص خواهد بود.»

در همین راستا، علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس یازدهم، با اشاره به بررسی مجدد طرح صیانت در مجلس گفت: «من درباره این موضوع معطل نیستم، اما بیشترین ظلم را آقای رشیدی کوچی، به مجلس و کشور و نظام جمهوری اسلامی کرد. او به دروغ طرح صیانت را طرح فیلترینگ عنوان کرد در حالی که این طرح دقیقا نقطه مقابل فیلترینگ بود.»

وی گفت: «افرادی مانند آقای رشیدی کوچی که در این زمینه بسیار کج فهم هستند، بیشترین ظلم را به خود فضای مجازی کردند. امروز مشاهده می‌کنیم که فضای مجازی بدون مصوبه مجلس فیلتر است و مردم به سختی از سکو‌های خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنند و آسیب‌های به شدت بدی برای مسائل فرهنگی ایجاد کرده است.»

نماینده سبزوار گفت: «از آن طرف رها شدن فضای مجازی، در اعتراضات سال ۱۴۰۱ چقدر به کشور ضرر وارد کرد. حتی امثال آقای رشیدی کوچی طرح صیانت را نخوانده بودند، من در کمیسیونی که ایشان عضو نبود و شرکت کرد، سوال کردم که طرح را خوانده‌اید و پاسخ داد خیر.»

وی افزود: «صرفا این اتفاقات را در کشور به دلیل کار‌های پوپولیستی انجام دادند. فضای مجازی باید قانون‌مند و ضابطه‌مند شود و این موضوع را همه عقلا در دنیا می‌پذیرند. مجلس به دنبال فیلترینگ نبود بلکه به دنبال ضابطه‌مند بود دستگاه‌هایی که به مجلس مرتبط نبودند آن را فیلتر کردند.»

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد