Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@13:48:48 GMT

پاکستان یک پهپاد جاسوسی هند را ساقط کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۵۸۸۳

ارتش پاکستان از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی دیگر هند در مرز کشمیر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روابط عمومی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های مرزبانی این کشور یک پهپادجاسوسی هند را به دلیل نقض حریم هوایی پاکستان در بخش "پاندو" در امتداد خط کنترل مرزی در کشمیر ساقط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این بیانیه افزود: این پهپاد در حالی که مساحت ۲۰۰ متری از حریم هوایی پاکستان را نقض کرده بود، توسط نیرو‌های ارتش مورد هدف قرار گرفت.   ارتش پاکستان ادعا کرد: این دهمین پهپاد متعلق به ارتش هند بود که طی سال جاری از سوی نیرو‌های این کشو سرنگون شده است. برچسب ها: سرنگونی ، پهپاد ، پاکستان ، هند ، کشمیر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سرنگونی پهپاد پاکستان هند کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت

جنبش حزب‌الله لبنان، بامداد امروز (جمعه)، اعلام کرد در یک کمین ترکیبی کاروانی زرهی از نیرو‌های ارتش اسرائیل را حدود ساعت ۲۳:۱۰ به وقت محلی هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد این عملیات ترکیبی با استفاده از راکت‌های هدایت‌شونده، توپخانه و موشک انجام شده است.

حزب‌الله در ادامه اشاره کرد بعد از رسیدن کاروان به نقطه موردنظر، رزمندگان مقاومت آنها را مورد حمله قرار دادند و دست‌کم ۲ خودروی زرهی در این عملیات منهدم شده است.

در این بیانیه اشاره شده است که ارتش اسرائیل بعد از عملیات حزب‌الله، با استفاده از بمب‌های دودزا شعاع دید را کور کرده تا تلفات را از کمینگاه به محل دیگری منتقل کند.

شبکه «المیادین» به نقل از منابع خود گزارش داد یک کامیون متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش اسرائیل در این کمین هدف قرار گرفته و «به طور کامل منهدم شده است.»

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند سازمان نظارت نظامی این رژیم انتشار جزئیات بیشتر درباره این عملیات را ممنوع کرده است.
با این حال، منابع اسرائیلی صبح امروز (جمعه) بدون اشاره به جزئیات بیشتر گزارش دادند یک نفر در این عملیات کشته شده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که یک گروه از نیرو‌های ارتش اسرائیل را در مقر نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داده‌اند.

این گروه که تحت رصد نیرو‌های مقاومت لبنان بوده، هنگام ورود به مقر المالکیه با گلوله توپ مورد تهاجم قرار می‌گیرد. حزب‌الله تاکنون صد‌ها بار مواضع ارتش اسرائیل را در حمایت از مردم فلسطین مورد حمله قرار داده است.

مقاومت لبنان تاکید کرده است که تا زمان تداوم حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد