Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بابیان اینکه کمبودی در عرضه ماسک در استان مرکزی وجود ندارد بیان کرد: طبق اعلام اتاق اصناف روزانه حدود ٢٥٠ هزار ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان تولید و با نرخ مصوب ١٥٠٠ تومان توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: استراتژی ستاد تنظیم بازار استان بر این است که کالاها به‌وفور در دسترس مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی با اشاره به اینکه کالا بایستی با نرخ متعارف به دست مصرف‌کننده برسد اظهار کرد: از ظرفیت همه ابزارها و ارتباطات بایستی استفاده شود تا شاهد کمبود هیچ کالایی در استان نباشیم.

وی در ادامه بیان کرد: در تیرماه میزان جوجه ریزی در استان مرکزی ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار قطعه بوده است که این تعداد بایستی مقداری افزایش یابد.

افزایش اجاره مسکن بیش از 15 درصد خلاف قانون است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عوامل مؤثر بر افزایش قیمت مسکن بررسی شود افزود: اتحادیه‌های مشاورین املاک استان در خصوص مصوبه افزایش ١٥ درصدی نرخ اجاره‌بها برای تمدید قراردادهای اجاره مسکن در سطح استان اطلاع رسانی لازم داشته باشد همچنین بر روند اعمال این مصوبه نظارت داشته باشند.

فرخی با تأکید بر اینکه مشاورین املاک باید موضوع افزایش تا سقف ١٥ درصد نرخ اجاره‌بها را مدنظر داشته باشند ادامه داد: در صورت رعایت نکردن موضوع با متخلفین برخورد می‌شود.

کمبودی در عرضه ماسک در استان مرکزی وجود ندارد

وی در ادامه بابیان اینکه کمبودی در عرضه ماسک در استان مرکزی وجود ندارد بیان کرد: طبق اعلام اتاق اصناف روزانه حدود ٢٥٠ هزار ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان تولید و با نرخ مصوب ١٥٠٠ تومان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اتاق اصناف باید فرایند صدور مجوزهای صنفی برای تولید ماسک را تسهیل و مشوق‌های لازم را در نظر بگیرد خاطرنشان کرد: همچنین بسیج اصناف بر روند فعالیت این کارگاه‌ها نظارت داشته باشد و تأمین نیاز پارچه و مواد اولیه را در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا، در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.

در جریان این سفر، ماسک آخرین فناوری خودروهای بدون راننده تسلا را به دومین بازار بزرگ خود در مواجهه با رقابت شدید با شرکت‌های چینی معرفی کرد.

این دومین سفر وی به چین در کمتر از یک سال است و شامل دیدار روز یکشنبه با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین می‌شود که شرکت تسلا را تحسین کرد و از آن به عنوان "الگوی موفق" برای همکاری آمریکا و چین نام برد.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

بر اساس گزارش رویترز، رئیس تسلا در جریان این سفر تلاش کرد تا تأیید مقامات پکن برای عرضه نرم افزار رانندگی کاملاً خودکار و بدون راننده موسوم به "اف‌اس‌دی" FSD در چین و انتقال داده‌های آن به خارج از این کشور را دریافت کند.

تقریباً همه خودروهای تسلا دارای یک سیستم کمک راننده به نام اتوپایلوت Autopilot هستند، در حالی که اف‌اس‌دی با قیمت بالاتر ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، خدمات اتوپایلوت پیش از این نیز در دسترس عموم مردم چین بوده است اما نرم افزار کامل اف‌اس‌دی که باید با قوانین امنیت داده این کشور مطابقت پیدا کند، در دسترس عموم نیست.

به نظر می رسد ماسک در این سفر دو روزه که روز دوشنبه به پایان رسید، در اهداف خود پیشرفت کرده است.

روز یکشنبه، انجمن خودروسازان چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهای مدل 3 و Y تسلا با الزامات امنیت داده‌های چین مطابقت پیدا کرده‌اند.

ورود خودروهای این شرکت به برخی مناطق حساس چین قبلاً به دلیل نگرانی‌های امنیتی داده‌ها و جاسوسی ممنوع شده بود. از سال 2021، این شرکت ملزم شده است که داده های کاربران محلی را در یک مرکز داده در داخل این کشور ذخیره کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود