Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاائم مقام دبیر «کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت» از تدوین جزئیات «سند راهبردی کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت» خبر داد و گفت: جزئیات این سند در کارگروهی متشکل از تنی چند از اعضای کمیسیون مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفت و جهت طرح و تصویب به شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 14:03 - 06 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۲۰۳

خبرگزاری میزان- حسام الدین علامه، گفت: «سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت» به عنوان چهارمین کمیسیون شورای توسعه فرهنگ قرآنی طی جلسات متعدد نخبگانی و با دریافت نظرات اساتید صاحبنظر حوزوی و دانشگاهی در دبیرخانه این کمیسیون تهیه و تدوین شد و در دستور کار ششمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت قرار گرفت که کلیات آن با نظر موافق اکثریت اعضا به تصویب رسید.

وی در ادامه با توضیح اینکه برخی نظرات و اشکالات مطرح در خصوص این سند در جلسه کمیسیون مطرح شد و با نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (رییس کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت)، بررسی و تصمیم گیری نهایی در خصوص این جزئیات به کار گروهی ۸ نفره واگذار شد و مقرر شد نظر این کارگروه مصوبه کمیسیون تلقی شود.

بیشتر بخوانید: تا چه میزان پروتکل های بهداشتی در آبدارخانه ادارات رعایت می شود؟

علامه با اشاره به بررسی و جمع بندی نهایی «سند راهبردی کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت» در کارگروه مذکور گفت: طی هفته‌های اخیر، جلسات متعددی به منظور بررسی نهایی این سند با حضور کارشناسان شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد و نسخه نهایی این سند برای طرح در اولین جلسه پیش‌روی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به آن شورا ارسال شد.

گفتنی است، علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر حمیدرضا میرعظیمی رییس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی و دبیر کمیسیون، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالهادی مسعودی قائم مقام رییس و عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث و عضو صاحب نظر کمیسیون، حجت الاسلام والمسلمین مهدی مستأجران مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رضا سلامت پناه معاون مطالعات راهبردی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، زهرا نقی زاده رییس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان جهاد دانشگاهی، دکتر حسام الدین علامه قائم مقام دبیر کمیسیون و محمد باعزم نماینده هسته فکری دبیرخانه کمیسیون از اعضای کارگروه اصلاح «سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت» بوده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت شورای توسعه فرهنگ قرآنی سند راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد