Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید سادات‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های مهارت‌محور مدرسه عالی مهارتی اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اظهار کرد: مدرسه اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن ماه سال ۹۶ رسماً در مجتمع دانشگاهی آزاد اسلامی واحد‌های غرب استان تهران (شهر قدس) فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت اصلی مدرسه اشتغال، سنجش استعدادها و توانایی‌های جوانان برای بالا بردن روحیه ارزش‌آفرینی میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، هموارسازی مسیر شغلی برای کارآفرینان جوان و در نهایت توسعه تعامل میان دانشگاه و صنعت است.

وی افزود: مدرسه اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی استعداد دانشجویان را شناسایی، و با افزایش مهارت‌های فردی، سازمانی و تخصصی و قرار‌دادن اعضاء در محیط شبه واقعی بازار کار آنان را برای حضور در این محیط آماده می‌کند .

مدیر مدرسه عالی مهارتی اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیان کرد: قردادهای متعددی با شرکت‌ها و واحدهای فناور فعال در حوزه‌های مختلف منعقد شده که زمینه‌های کارآموزی، اشتغال و آغاز به‌کار دانشجویان از طریق این مدرسه مهارتی فراهم شود. انتخاب شغل و جست‌وجوی شغل نیز اکنون نوعی مهارت تلقی می‌شود که دانشجویان در این مدرسه مهارتی آن را می‌آموزند.

سادات‌پور توانمندسازی دانشجویان را در حوزه‌های مختلف شغلی و حرفه‌ای رسالت مدرسه مهارتی اشتغال دانست و گفت: ارائه آموزش‌های کاربردی در حوزه مهارت‌های سخت، نرم و تخصصی رویکرد کاری این مدرسه به‌شمار می‌رود. گروهی از مخاطبان این مدرسه کارآفرینان هستند که پس از انجام تست‌های روانشناختی هسته‌ها و گروه‌های کارآفرینی را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: گروه دیگر مخاطبان دانش‌آموختگان و دانشجویان جویای شغل در حوزه کارمندی هستند. باتوجه به ارتباطات راهبردی فی‌مابین مدرسه عالی اشتغال و شرکت‌ها و واحدهای فناور بخش خصوصی، آموزش‌های مهارتی لازم با مشارکت و همفکری این شرکت‌ها به دانشجویان داده می‌شود تا گامی در راستای اشتغال مستمر آنها برداشته شود.

مدیر مدرسه عالی مهارتی اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تصریح کرد: همراهی دانشجویان با مدرسه عالی مهارتی اشتغال موجب دوری آنها از فضای بی‌انگیزه پس از اتمام دوره تحصیلات می‌شود و حداقل دستاورد آنها در این مدرسه شناخت درست از فضای شغلی و موقعیت‌های شغلی رشته تخصصی است.

سادات‌پور عنوان کرد: هدایت شغلی مهم‌ترین کارکرد مدرسه عالی اشتغال به‌شمار می‌رود که آموزش‌هایی تحت عنوان رزومه نویسی، آشنایی با انواع مصاحبه‌های کاری و استعدادشناسی ازجمله این فعالیت‌ها است. دانش‌آموختگان باید راه و روش‌های شغل‌یابی و کارآفرینی بدانند سپس وارد فضای کاری شوند. مدرسه عالی مهارتی اشتغال تاکنون بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموختگان را به اشتغال یا فرصت‌های کارآموزی رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس مجوز اخذ شده از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، مدرسه اشتغال آمادگی کافی را برای ارائه هدایت‌های شغلی و کارآفرینی در بستر فضای مجازی به سایر دانشگاه‌ها نیز دارد. فعالیت‌های این مدرسه عالی مهارتی در راستای جهش تولید و اشتغال جوانان تعریف شده که امید است گام مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/

358 / 167 مدرسه مهارتی هدایت شغلی دانشگاه آزاد شهر قدس مدرسه عالی مهارتی وحید سادات‌ پور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدرسه مهارتی هدایت شغلی دانشگاه آزاد شهر قدس مدرسه عالی مهارتی اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی آزاد اسلامی واحد دانش آموختگان مدرسه مهارتی مدرسه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد