Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۸ درصد صنوف شهرستان اندیمشک هنوز کد سامانه‌ای نگرفته اند و به این صنوف مهلت داده شده تا اقدام کنند در غیر اینصورت پلمب می‌شوند.

وی با بیان اینکه بازرسی ها در شهرستان اندیمشک تشدید شده است و با هرگونه تخلفی که سلامت مردم را به خطر بیندازد برخورد قانونی می شود افزود: چندین گروه بازرسی با مشارکت سایر دستگاههای اجرایی بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف نظارت می کنند در مدت اخیر پنج واحد صنفی فلافل فروشی متخلف در طرح های بازدید شبانه شهرستان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی از شهروندان خواست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک تردد کنند.

به گفته وی حضور مردم در تجمع های پرخطر و مراسم عروسی و عزا به عنوان یکی از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا است  لذا شهروندان اکیدا از حضور در این مراسم خودداری کنند.

 ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به کشورهای زیادی سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

خوزستان دربحث شیوع ویروس کرونا بیش از دوماه است که در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

برچسب‌ها کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل

ایسنا/مازندران رییس اتحادیه صنف قصابان شهرستان بابل در جلسه آموزشی مبارزه با تب کریمه کنگو اظهار کرد: با جلوگیری از قاچاق گوشت در شهرستان، پیشگیری‌های لازم جهت بروز بیماری‌های واگیر بین دام و انسان به شرایط مطلوبی رسیده است.

دکتر کوروش نظری مسئول نظارت دامپزشکی شهرستان بابل نیز با بیان اینکه با شروع فصل گرما، شیوع تب کریمه کنگو بیشتر می‌شود، افزود: علائم این بیماری تشابه عجیبی به آنفلوآنزا دارد.

وی خاطرنشان کرد: ویروس از طریق کنه قهوه‌ای رنگ وارد بدن دام می‌شود و معمولا افراد مبتلا به تب کریمه کنگو دچار خونریزی‌های زیرپوستی شده و در برخی موارد نیز به مرگ منجر خواهد شد.

نظری با اشاره به اینکه افرادی که با گوشت تازه دام کشتار شده در تماس هستند، بیشتر ریسک ابتلا دارند، خاطرنشان کرد: این ویروس حتی با له کردن کنه و آغشته شدن محتوای کنه بر روی پوست دام نیز قابل انتقال است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کشتارگاه‌ها موظف هستند ۲۴ ساعت گوشت را در سردخانه نگه داشته و پس از آن، اقدام به توزیع کنند، افزود: بیشترین آمار ابتلای بیماری تب کریمه کنگو مربوط به قاچاق گوشت است و توصیه ما این است که قصابان از کشتارگاه مجاز گوشت تهیه کنند.

 نظری اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه یک نفر دامپزشک ساکن سیستان‌وبلوچستان نیز فوت شده است.

او درخصوص علائم بیماری نیز یادآور شد: علائم این بیماری همراه با درد شدید استخوان‌ها، افسردگی و تغییر خلق و خو بوده و ممکن است درمان این بیماری چند ماه زمان ببرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین