Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: آنچه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مانند یک دژ مستحکم انقلاب و نظام اسلامی را محکم نگه داشت و محافظت و حراست کرد برگزاری همین نمازهای جمعه در سراسر کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نماز جمعه نماز اقتدار و قدرت نظام اسلامی است و بعد از حج بزرگ‌ترین اجتماع عبادی - سیاسی است.

امام جمعه کاشمر گفت: شهرستان کاشمر شهری مذهبی، ولایتمدار و حوزوی است که سابقه دین‌داری، ولایتمداری و شهیدپروری مردم این دیار بر کسی پوشیده نیست و استقبال مردم در همه دوره‌ها از نماز جمعه چشم‌گیر بوده به‌طوری که اکنون هم اگر فضا برای اقامه نماز تا سه برابر افزایش یابد باز هم استقبال خواهد شد و با کمبود فضا مواجه خواهیم شد.

طباطبایی افزود: تریبون نماز جمعه مقدس است به همین جهت سعی شده تریبون نماز جمعه تریبون انتقام‌جویی، انتقام‌گیری و مچ‌گیری نباشد و نماز جمعه افراد را دعوت به مهربانی، خوبی و اصلاح می‌کند.

وی تأکید کرد: تریبون نماز جمعه جای زیرسوال بردن مسوول، نهاد، اداره و گروهی نیست لذا از همه برای حضور در نماز جمعه دعوت می‌کنیم و همه باید احساس آرامش کنند، از نهاد و دفتر امام جمعه هیچ‌کس نباید بترسد و هر کس با هر عقیده و تفکری باید حرف خود را بزند و احساس آرامش کند.

فرماندار کاشمر هم در این جلسه با اشاره به افزایش  ۱۴ برابری بیماران مبتلا به کویید ۱۹ در این شهرستان گفت: اگرچه طی یک ماه گذشته بیمارستان شهید مدرس را برای پذیرش بیماران غیر کرونایی آماده می‌کردیم اما متأسفانه اکنون تعداد بستری‌ها به ۱۳ تا ۱۴ برابر افزایش یافته است.

مسلم ساقی افزود: به توجه به اینکه شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا سخت‌ترین روزهای تاریخ بعد از انقلاب را رقم زده باید مسوولان و متولیان سال آخر دولت تدبیر و امید را همانند سال اول بدانند و ضمن مغتنم شمردن فرصت‌ها با مردم گفت‌وگو کرده و همه جریان‌ها و مردم را در ارائه خدمات شریک بدانند.

وی همچنین بیان کرد: برای مدیران وظایفی تعیین شده که بر اساس آن باید پروژه‌های مهمی که تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد به مدیران استان و فرمانداری اعلام کنند تا برای محقق شدن آن پیگیری لازم صورت گیرد.

فرماندار کاشمر اظهار داشت: مسوولان ادارات باید املاک و زمین‌های مازاد را با مشخصات و موقعیت به ما ارائه دهند تا در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد، همچنین هر اداره‌ای که برای ساخت مسکن زمین دولتی دارد با اولویت همکاران خودشان به راه و شهرسازی ارائه دهند.

ساقی افزود:  هرچند تاکنون در کاشمر  دو هزار و ۲۰۰ نفر برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند اما با شاخص‌هایی که تعریف شده تعداد کمی شاملشان می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر پروژه‌ای تا پایان سال قابلیت افتتاح را دارد باید پیگیری شود در غیر این صورت بر اساس آنچه اعلام شده باید رایگان به بخش خصوصی واگذار شود تا از هدر رفت سرمایه‌ها جلوگیری گردد.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دولت تدبیر و امید کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دولت تدبیر و امید کاشمر ویروس کرونا دولت تدبیر و امید کاشمر تریبون نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه

منبع: تسنیم

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه تهران
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد