Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه در زمینه اجرا یا توقف طرح ترافیک در تهران تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، گفت: در رابطه با تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان تهران اواخر هفته تصمیم‌گیری می‌شود.

دکتر علی ماهر در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه پیشنهاد استانداری تهران و ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران توقف اجرای طرح ترافیک به مدت محدود است، گفت: از این طریق اثرات مطلوب این مساله در کاهش شیوع و انتقال کرونا مشخص خواهد شد، ‌با این حال تصمیم‌گیری نهایی این امر با ستاد ملی کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا جایی که بنده اطلاع دارم شهرداری تهران هم اعلام کرده که در زمینه توقف محدود اجرای طرح ترافیک تابع تصمیمات ستاد ملی کروناست، بنابراین هم ستاد کرونای استان تهران و هم استانداری و شهرداری در این زمینه تابع تصمیم ستاد ملی کرونا در این زمینه هستند.

ماهر همچنین در رابطه با احتمال تمدید محدودیت‌های کرونایی در تهران، گفت: در صورتیکه وضعیت شهر تهران در خصوص تعداد مراجعین و بستری‌های کرونا به همین شکل بوده و کاهشی نداشته باشد، مطمئنا محدودیت‌ها باید تمدید شود.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته در زمینه تاثیر این محدودیت‌ها بر کاهش آمار ابتلا و بستری کرونا در تهران، گفت: تاثیرات مثبتی در این زمینه دیده شده ولی متاسفانه تاثیر قطعی این اقدامات و محدودیت‌ها در کاهش بار بیماری، حداقل دو هفته بعد از اجرا مشخص می شود. بنابراین محدودیت‌ها باید همچنان ادامه پیدا کند تا بتوانیم تاثیر آن در کاهش بار بیماری را ببینیم.

ماهر با بیان اینکه احتمالا اواخر هفته در زمینه تمدید محدودیت‌ها تصمیم گیری می‌شود، گفت: در این راستا همچنین نظارت‌ها بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی تشدید شده و به شدت افزایش یافته و برخوردهای قانونی زیادی نیز با اصناف و اماکنی که در زمینه اجرای پروتکل‌ها کم‌کاری می‌کنند، صورت گرفته است.

وی ادامه داد:‌ در این راستا همچنین کلیه گزارش‌های مردمی در زمینه عدم رعایت پروتکل‌ها در  اماکن عمومی و اصناف و واحدهای مختلف پیگیری و برخورد خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران، گفت:‌ در زمینه برگزاری مراسمات و عزاداری‌های ماه محرم بر ما تکلیف شده که پروتکل‌های بهداشتی مرتبط را تهیه و تدوین کنیم و در این زمینه سعی می‌کنیم پروتکل‌ها به گونه‌ای تنظیم شود که حداقل مشکل را داشته باشد.

ماهر با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم که با حداکثر محافظت از خود و دیگران مراسم‌ها و عزاداری‌های ماه محرم را برگزار کنند، گفت: پروتکل‌های شهر تهران با رعایت حداکثری اصول بهداشتی و حاظتی به صورت جداگانه با همکاری مشترک شهرداری تهران و ستاد فرمانده مقابله با کرونا در تهران در حال تدوین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس ماه محرم مقابله با کرونا در تهران تمدید محدودیت ها ستاد ملی کرونا طرح ترافیک پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی