Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:41:06 GMT

بایدن در یک ایالت کلیدی دیگر از ترامپ پیش افتاد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۶۸۲۴

بایدن در یک ایالت کلیدی دیگر از ترامپ پیش افتاد

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد جو بایدن هفت درصد از دونالد ترامپ در ایالت کلیدی کالیفرونیای شمالی پیش است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در این نظرسنجی که به صورت مشترک توسط «ان بی سی نیوز» و «ماریست پل» انجام شده، 51 درصد پاسخ دهندگان در ایالت کالیفرونیای شمالی گفته‌اند به جو بایدن نامزد حزب دموکرات رای می دهند و 44 درصد گفته‌اند از ترامپ حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در ماه مارس جو بایدن چهار درصد از ترامپ جلو بود، بدین صورت که 49 درصد از بایدن و 45 درصد از ترامپ حمایت کرده بودند.

همچنین 41 درصد مشارکت کنندگان در این نظرسنجی از ایالت کالیفرونیای شمالی، اقدامات ترامپ را تایید و 55 درصد رد کرده‌اند این در حالیکه در ماه مارس 45 درصد تایید و 48 درصد مخالفت کرده بودند.

نتایج نظرسنجی‌های اخیر در آمریکا نشان می‌دهد محبوبیت دونالد ترامپ کاهش یافته و رقیب وی از حزب دموکرات به نسبت از شرایط بهتری برخودار است.

براساس نظرسنجی‌های جدیدی که توسط «سی‌ان‌ان» و «اس‌اس‌آر‌اس» صورت پذیرفته است معاون رئیس جمهور سابق آمریکا جو بایدن در ایالات میشیگان، آریزونا و فلوریدا از دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت این کشور پیشی گرفت. گفتنی است این سه ایالت نقش اساسی را در پیروزی جدال برانگیز ترامپ در سال 2016 داشتند.

بر اساس این نظرسنجی، بایدن با اختلافی دو رقمی در میان رأی دهندگان میشیگان با 52 درصد از دونالد ترامپ با 40 درصد محبوب تر است. در حالی که با اختلافی کوچکتر از وی در فلوریدا (51 درصد به 46 درصد) و آریزونا (49 درصد به 45 درصد) پیش افتاده است.

همچنین نظرسنجی مشترک خبرگزاری آسوشیتدپرس و مرکز ان او آر سی برای تحقیقات امور عمومی آمریکا که روز گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که تنها 32 درصد شهروندان آمریکایی اعلام کرده‌اند که از عملکرد دونالد ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا حمایت می‌کنند. این رقم نسبت به نظرسنجی ماه مارس بیش از 12 درصد کاهش داشته و یک رکورد جدید را در افت شدید حمایت افکار عمومی مردم آمریکا از عملکرد ترامپ ثبت کرده است.

این نظرسنجی حاکی است که 48 درصد شهروندان آمریکایی از عملکرد ترامپ در مدیریت وضعیت اقتصادی رضایت دارند. این رقم در نظرسنجی مارس به 56 درصد رسیده بود.

تنها 38 درصد آمریکایی‌ها نیز گفته‌اند که از عملکرد ترامپ در کاخ سفید به طور کلی رضایت دارند. اختلاف نظر در بین طرفداران حزب جمهوریخواه و دموکرات نیز به شدت عمیق است. در حالی که 81 درصد جمهوریخواهان رضایت خود را از عملکرد ترامپ اعلام کرده‌اند، 68 درصد جمهوریخواهان نیز گفته‌اند که از عملکرد ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا حمایت می کنند.

نظرسنجی: بایدن در سه ایالت کلیدی از ترامپ پیشی گرفتنظرسنجی نشان داد: پیشتازی 7 درصدی بایدن نسبت به ترامپنارضایتی بالای اروپاییان از رهبری سیاسی آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپپلوسی: ترامپ تنها موجب بدتر شدن مشکلات می‌شوداصلی‌ترین حامی مالی ترامپ از حمایت از او در انتخابات 2020 کنار کشید


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جوزف بایدن اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط جوزف بایدن اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ عراق| بیانیه امنیتی رسمی درباره انفجارهای جنوب بغداد و علت وقوع آن+ تصاویر ۲ عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء ۳ بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان ۴ توافق راهبردی ایران ــ چین ضربه‌ای سخت به سیاست‌های تحریمی آمریکا ۵ نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران ۶ اعتراف سرهنگ اسرائیلی درباره حزب‌الله/ وحشت ارتش اشغالگران از واکنش انتقامجویانه مقاومت ۷ اعلام وضعیت شورش در پورتلند آمریکا پس از شکسته شدن حصار حیاط دادگاه فدرال ۸ تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد مهمترین اخبار بین الملل تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد توافق راهبردی ایران ــ چین ضربه‌ای سخت به سیاست‌های تحریمی آمریکا موسوی: آمریکایی‌ها از راهزنی دریایی به راهزنی هوایی رسیده‌اند/ کره جنوبی نشان دهد که استقلال دارد عراق|نقش آمریکا در افزایش تحرکات داعش/ درخواست برای پیگرد قضایی عربستان مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ "غرقاب" روایت رهبر انقلاب از واقعیت‌های پنهانی افول تمدنی غرب درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ عملکرد ترامپ دونالد ترامپ بین الملل حزب الله جو بایدن گفته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید

طوفان و گردباد سهمگین، کانزاس آمریکا را درنوردید. تصاویری از لحظه شروع این طوفان را در ادامه می‌بینیم.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس