Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:47:41 GMT

رونمایی آنلاین از چاپ جدید کتاب عزت شیعه

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۶۸۴۸

رونمایی آنلاین از چاپ جدید کتاب عزت شیعه

انتشارات راز نی با همکاری مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر رونمایی مجازی از چاپ جدید کتاب عزت شیعه را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی مجازی از دفتر نخست کتاب عزت شیعه به شکل همزمان در کانال تلگرام مخصوص این برنامه و صفحه انتشارات راز نی در اینستاگرام و آپارات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱ شخصیت علمی و فرهنگی در این برنامه مجازی به بیان دیدگاه‌هایشان درباره این مجموعه خواهند پرداخت.

غلامرضا امامی، عبدالله شهبازی، حورا صدر، علی‌اکبر رنجبر کرمانی، محمدرضا زائری، مجید تفرشی و علیرضا حسینی بهشتی اسامی برخی از چهره‌هایی هستند که در این رونمایی درباره کتاب و امام موسی صدر صحبت خواهند کرد.

دفتر نخست کتاب «عزت شیعه» http://imamsadr.ir/product/۴۳۷۹/ از مجموعه روایت صدر شامل ده گفت‌وگو با یاران و همکاران لبنانی امام موسی صدر است که چاپ جدید آن به تازگی وارد بازار نشر شده است.

برنامه رونمایی روز چهارشنبه ۸ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحات مذکور از صحبت چهره‌های مختلف استفاده کنند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: رونمایی مجازی عزت شیعه امام موسی صدر عزت شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، پرفسور علی گرجی اظهار کرد: دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی تنش و اضطراب به همراه سومین فستیوال دانشجویی در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به صورت مجازی توسط گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با زمان و نحوه ارسال آثار شرکت‌کنندگان در دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سمپوزیوم بین‌المللی می‌توانند آثار خود از یکم تا سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل Neuros.dept@mums.ac.ir و در قالب ۲ بخش ایده و پوستر ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

گرجی کلیه آثار هنری که در قالب نقاشی کاریکاتور و غیره که ارسال می‌گردند باید نشان دهنده مخاطرات استفاده نادرست از فضای مجازی و اثرات سوء آن بر سلامت روان و همچنین راهکارهای استفاده صحیح از دنیای مجازی باشند، در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

مسئول برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب و سومین فستیوال دانشجویی ادامه داد: همچنین این نکته هم لازم به ذکر است که پس از پذیرش پوسترها، ارائه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی امکان پذیر است.

وی همچنین در خصوص نحوه ارسال ایده‌ها به دبیرخانه دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب هم گفت: تمامی ایده‌های ارسالی باید صرفاً در قالب تمپلیت قرار داده شده در لینک ایده و پوستر طراحی گردند و ایده‌ها باید حداقل ۲۵۰ و حداکثر ۵۰۰ کلمه بوده و شامل عنوان، هدف، جنبه نوآورانه ایده، جمعیت مورد هدف، روش اجرا (حداقل ۱۵۰ کلمه) و پیش بینی نتایج حاصل از ایده باشند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود