Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و سازمان قطار شهری این کلانشهر به امضای مسئولان دو نهاد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز،‌ تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و سازمان قطار شهری این کلانشهر امضا شد.

قطار شهری کلانشهر اهواز راهبردی‌ترین پروژه‌ کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در این مراسم با اشاره به اینکه قطار شهری کلانشهر اهواز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری کشور است، اظهار کرد: قطار شهری به‌دلیل پوشش گسترده در حمل‌ونقل، کاهش مشکلات ترافیکی، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و افزایش رضایت همشهریان یکی از راهبردی‌ترین پروژه‌های کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: رسالت جدید دانشگاه آموزش‌محوری نیست؛، بلکه با تکیه بر پژوهش‌محوری به دنبال حل مسئله و تأمین نیازهای جامعه است.

بهترین راهکار برای حل مشکلات جامعه چیست؟

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز نیز با بیان اینکه به توانمندی و تعهد دانشگاه در حل مشکلات جامعه باور داریم، بیان کرد: بهترین راهکار برای حل مشکلات جامعه، ترغیب متخصصان دانشگاهی برای فعالیت در پروژه‌های مختلف کشور است.

شهرام شاهین‌زاده، تجربه قطار شهری در استان خوزستان را تجربه‌ای نوین دانست و اضافه کرد: این پروژه بزرگ چالش‌ها و مسائل ارزنده‌ای را در اختیار جامعه و دانشگاه قرار خواهد داد.

به گزارش آنا، مشارکت در اجرای طرح‌های پژوهشی و فنی، برگزاری دوره و بازدیدهای تخصصی و علمی، تربیت نیروی انسانی مورد نیاز، همکاری در تبیین و طراحی قوانین فنی، اشتراک‌گذاری منابع آزمایشگاهی، کارگاهی و آموزشی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/4078/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز قطار شهری سازمان قطار شهری اهواز دانشگاه آزاد اسلامی سازمان قطار شهری تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام

همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و استانداری چهارمحال و بختیاری به امضاء رئیس دانشگاه شهرکرد و استاندار چهارمحال وبختیاری رسید.

بیشتر بخوانید

نمایش توانمندی‌های صادراتی بام ایران در تهران

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی درخصوص راه اندازی زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی در استان مذاکره و تفاهم نامه‌ای نیز امضاء کرد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور همکاری در تدوین زنجیره ارزش بادام، جریان‌سازی، شبکه‌سازی، کمک به ارتقاء بهره‌وری، همچنین اعلام نتایج و دستاورد‌های حاصله به کارگروه توسعه زنجیره‌‎های ارزش راهبردی استان امضاء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس